John Kr Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Bra at dere moderatorer rydder opp iht reglemang. Det er vanskelig å skille mellom Hardware og Software enkelte ganger. Eller er dette det beste sted å være for meg. Takk til dere i ledergruppen. John Kr Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Bra at dere moderatorer rydder opp iht reglemang. Det er vanskelig å skille mellom Hardware og Software enkelte ganger. Eller er dette det beste sted å være for meg. Takk til dere i ledergruppen. John Kr Kanskje jeg skal ta på meg å svare på denne: Å skille mellom software og hardware kan av og til være vanskelig, og hvis det er noe du spesifikt er uenig i om burde ha vært stengt så er det bare å si i fra, så skal det vurderes en gang til Denne gangen har undertegnede riktignok vært mindre streng enn ved forrige oppryddning (bl.a. ikke stengt poster angående formateringsrutiner, OEM-programvare, dll-feil i XP og hurtigknapper til WinAmp), så jeg tror ikke det er for mange urettmessige stenginger. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 *Ler høyt og hjerterått over alle de stakkarene som nå har mistet den feilpostete topicen sin* Det er bra vi har slike moderatorer som deg. Gir oss mye humor og glede i hverdagen samt færre off topic poster. Blib - som fremdeles stemmer fior at "Annet om Data" blir omdøpt "Annet om Hardware" Lenke til kommentar
sim Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg ler like godt og syns like synd på de stakkarene som ikke klarer bedre, hver gang jeg sjekker innom "Annet om Data" og ser at halvpartene av alle trådene på 1. siden er stengt. Good job Moderatorer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå