Gå til innhold

[Løst] Tilpassing av "Home screen"

Anbefalte innlegg

Heisan!

Jeg er helt ny Android-bruker og har ikke den helt store kunnskapen enda. Derfor lurer jeg på hvordan man kan tilpasse "home-screen" slik som den ser ut på videoen litt ned på siden i denne lenken.

Jeg har snarveier i hjørnene men jeg synes det ser helt dust ut og vil mye heller ha de mest brukte/viktigste apps'ene i én linje underst. Så spørsmålet er hvordan får jeg det til?

Om det er av viktighet så har jeg Sony Ericsson Xperia X8 med Android 2.2

Mvh,

Han Derre

Endret av Han Derre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisan!

Jeg er helt ny Android-bruker og har ikke den helt store kunnskapen enda. Derfor lurer jeg på hvordan man kan tilpasse "home-screen" slik som den ser ut på videoen litt ned på siden i denne lenken.

Jeg har snarveier i hjørnene men jeg synes det ser helt dust ut og vil mye heller ha de mest brukte/viktigste apps'ene i én linje underst. Så spørsmålet er hvordan får jeg det til?

Om det er av viktighet så har jeg Sony Ericsson Xperia X8 med Android 2.2

Mvh,

Han Derre

Last ned ADW launcher EX, Go launcher, eller Launcher Pro fra market. Trykk "home". Du får nå mulighet til å velge mellom Timescape (sony ericcssons launcher), og en av de overnevnte. Marker først "bruk som standardvalg" og velg deretter launcheren du lastet ned.

Om du vil velge mellom flere launchere kjapt og greit; last også ned en "home switcher". :)

Lenke til kommentar

Last ned ADW launcher EX, Go launcher, eller Launcher Pro fra market. Trykk "home". Du får nå mulighet til å velge mellom Timescape (sony ericcssons launcher), og en av de overnevnte. Marker først "bruk som standardvalg" og velg deretter launcheren du lastet ned.

Om du vil velge mellom flere launchere kjapt og greit; last også ned en "home switcher". :)

Tusen takk for tipset!

Jeg prøvde først Launcher Pro Free Edition men den var ikke spesielt samarbeidsvillig med widgets på hjemme-skjermen. Nå har jeg installert GO Launcher og den er perfekt!

:thumbup:

Mvh,

Han Derre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...