Nithox Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hei. Har hatt Canal Digital Maxi i 3-4 år, men nå vil jeg ha noe bedre. Er det noen som kan anbefale hvilken nettleverandør jeg bør bytte til? (i Tromsø) Kanskje noen har en god oversikt over leverandører? Må være bedre enn 12 Mbps/2.5 Mbps. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Sjekk om du kan få VDSL2 fra nextgentel eller Telenor, eneste alternativene om du ikke har tilgang til fiber. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Du kan sjekke Kapaks for å se hva slags hastighet som kan leveres på ADSL/VDSL av Telenor. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 er veldig fornøyd med proisp.no Lenke til kommentar
Nithox Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Ser ikke ut som jeg kan få hverken VDSL eller fiber her jeg bor nå og Adsl vil jeg ikke ha pgr. av ræva upload speed Tror det er på tide å flytte Fant ingenting på proisp.no om levering av nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå