Gå til innhold

BK: Windmills

Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124

Denne er i fra junifesten min. Hva synes dere om denne komposisjonen? :)

Redigert utgave. Orignalen ligger i spoileren.

post-44035-0-86564600-1308941083_thumb.jpg

Original bildet:

post-44035-0-49293500-1308772110_thumb.jpg

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal si det var en overveldende respons her gitt..! :p

Her er mine 5 cent:

Dette bildet hadde fungert mye bedre som et svart/hvitt-bilde, noe som det ved første øyekast tror at det er, før man ser de små flekkene med blå himmel.

Og så har vi denne støyen i nedre billedkant, som er forferdelig. På meg virker det som om du har overdrevet etterbehandlingen av bildet, på en eller annen måte.

---

BalleB

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Det eneste jeg har å utsette er at du burde mørkelegge blomstene i nedre billedkant.

Har da lastet opp en redigert versjon av bildet i førsteinnlegget og lagt originalen i spoiler. :)

Lenke til kommentar

Det eneste jeg har å utsette er at du burde mørkelegge blomstene i nedre billedkant.

Har da lastet opp en redigert versjon av bildet i førsteinnlegget og lagt originalen i spoiler. :)

Etter min mening ble dette bildet nå perfekt. Det ble mye bedre, og jeg har ikke noe annet å utsette på bildet nå. Fototeknisk meget bra, og et godt stykke arbeid i post produksjon også. Et bilde som fortjener en plass på veggen :)

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Dette bildet hadde fungert mye bedre som et svart/hvitt-bilde, noe som det ved første øyekast tror at det er, før man ser de små flekkene med blå himmel.

Det er riktig observert.. dette er et fargebilde og ikke sorthvitt bilde! :)

Lenke til kommentar

Jeg liker faktisk originalen bedre enn den redigerte versjonen, mye pga jeg synes blomstene gir noe ekstra til bildet. En annen ting, jeg tror dette bildet ville blitt mer interessant om du hadde gått lenger til høyre, slik at vindmøllene på en måte skiftet rolle, men det avhenger selvfølgelig om bakgrunnen da ville passet etc.

Lenke til kommentar

Stilig bilde! Vindmøllene passet bra forran den voldsomme himmelen.

Men jeg ville gjerne sett dette bildet i svarthvitt. Jeg ville muligens også vurdert en av disse to komposisjonene:

-Zoome mer ut og legge vindmøllene og buskene nede i høyre hjørne.

-Bruke portrettformat og zoome mer inn på vindmøllene, mens de fortsatt er litt ute i kanten av bildet.

Håper du skjønte det :grin2:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...