Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Denne er i fra junifesten min. Hva synes dere om denne komposisjonen? Redigert utgave. Orignalen ligger i spoileren. Original bildet: Endret 24. juni 2011 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Skal si det var en overveldende respons her gitt..! Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Skal si det var en overveldende respons her gitt..! Her er mine 5 cent: Dette bildet hadde fungert mye bedre som et svart/hvitt-bilde, noe som det ved første øyekast tror at det er, før man ser de små flekkene med blå himmel. Og så har vi denne støyen i nedre billedkant, som er forferdelig. På meg virker det som om du har overdrevet etterbehandlingen av bildet, på en eller annen måte. --- BalleB Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 I nedre del av bildet ser du bakken og blomstene (de hvite prikkene). Dette er altså ikke støy! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Et meget godt bilde! Det eneste jeg har å utsette er at du burde mørkelegge blomstene i nedre billedkant. Etter min mening tok disse hvite prikkene for mye fokus, og "roter" til et ellers fredfullt og ryddig bilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Det eneste jeg har å utsette er at du burde mørkelegge blomstene i nedre billedkant. Har da lastet opp en redigert versjon av bildet i førsteinnlegget og lagt originalen i spoiler. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Det eneste jeg har å utsette er at du burde mørkelegge blomstene i nedre billedkant. Har da lastet opp en redigert versjon av bildet i førsteinnlegget og lagt originalen i spoiler. Etter min mening ble dette bildet nå perfekt. Det ble mye bedre, og jeg har ikke noe annet å utsette på bildet nå. Fototeknisk meget bra, og et godt stykke arbeid i post produksjon også. Et bilde som fortjener en plass på veggen Endret 24. juni 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Dette bildet hadde fungert mye bedre som et svart/hvitt-bilde, noe som det ved første øyekast tror at det er, før man ser de små flekkene med blå himmel. Det er riktig observert.. dette er et fargebilde og ikke sorthvitt bilde! Lenke til kommentar
skjlzvik Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg liker faktisk originalen bedre enn den redigerte versjonen, mye pga jeg synes blomstene gir noe ekstra til bildet. En annen ting, jeg tror dette bildet ville blitt mer interessant om du hadde gått lenger til høyre, slik at vindmøllene på en måte skiftet rolle, men det avhenger selvfølgelig om bakgrunnen da ville passet etc. Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Stilig bilde! Vindmøllene passet bra forran den voldsomme himmelen. Men jeg ville gjerne sett dette bildet i svarthvitt. Jeg ville muligens også vurdert en av disse to komposisjonene: -Zoome mer ut og legge vindmøllene og buskene nede i høyre hjørne. -Bruke portrettformat og zoome mer inn på vindmøllene, mens de fortsatt er litt ute i kanten av bildet. Håper du skjønte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå