entername Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hei Jobber til dagleg på ei IT avdeling og innimellom kjem eg derfor borti litt scripting og enkel programmering. Det hadde derfor vert veldig kjekt å kunne endre programmet som vanlegvis blir asosiert med redigering av filene i windows 7. Eg antar dette er informasjon som ligg lagra i registeret ein eller annan plass, dersom nokon veit kor henne hadde det vert kjempe kjekt om dei delte det med meg Takker på forhand for all hjelp Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Hei Jobber til dagleg på ei IT avdeling og innimellom kjem eg derfor borti litt scripting og enkel programmering. Det hadde derfor vert veldig kjekt å kunne endre programmet som vanlegvis blir asosiert med redigering av filene i windows 7. Eg antar dette er informasjon som ligg lagra i registeret ein eller annan plass, dersom nokon veit kor henne hadde det vert kjempe kjekt om dei delte det med meg Takker på forhand for all hjelp her er enkleste måten: 1: høyreklikk på en vbs fil og velg "open with" - "choose default program..." 2: velg hva du ønsker å redigere fila i klikk ok hvis du ønsker å rote i registry så ligger verdien for file extensions her: HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\FileExts\.vbs Endret 22. juni 2011 av tohenrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 var der ingen på den it-avdelingen som kunne hjelpe deg...... Lenke til kommentar
entername Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Eg ønsker ikkje å endre kva eg åpnar fila med. Når eg skriver eit batch script vil eg fortsatt at det skal køyre når eg velger å åpne det. Men eg vil erstatte notepad som standard program for redigering av scriptet. Altso vil eg endre "Edit" knappen sin funksjon i forhold til filtypane ikkje "Åpne" knappen. Ja eg veit notepad++ ligg rett under "Edit" på bildet, men det er ikkje det eg vanlegvis bruker. Uansett ville det vert eit mykje reinare intrykk dersom det berre var ein edit knapp. Grunnen til at eg tenkte på registerfiler er fordi dei lett kunne installerast på ein ny pc. Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 prøv metoden min som beskrevet over, så fungerer det med edit på min maskin ihvertfall hvis jeg dobbeltklikker på fila så blir den kjørt som et vanlig vb script hvis jeg velger edit blir den åpnet i notepad her er registry settingsene mine for .vbs Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\FileExts\.vbs] [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\FileExts\.vbs\OpenWithList] "a"="Notepad.exe" "MRUList"="a" [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\FileExts\.vbs\OpenWithProgids] "VBSFile"=hex(0): Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå