Gå til innhold

Endre standard redigeringsprogamm for t.d. .vbs eller .bat filer

Anbefalte innlegg

Hei

Jobber til dagleg på ei IT avdeling og innimellom kjem eg derfor borti litt scripting og enkel programmering. Det hadde derfor vert veldig kjekt å kunne endre programmet som vanlegvis blir asosiert med redigering av filene i windows 7. Eg antar dette er informasjon som ligg lagra i registeret ein eller annan plass, dersom nokon veit kor henne hadde det vert kjempe kjekt om dei delte det med meg :thumbup:

Takker på forhand for all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jobber til dagleg på ei IT avdeling og innimellom kjem eg derfor borti litt scripting og enkel programmering. Det hadde derfor vert veldig kjekt å kunne endre programmet som vanlegvis blir asosiert med redigering av filene i windows 7. Eg antar dette er informasjon som ligg lagra i registeret ein eller annan plass, dersom nokon veit kor henne hadde det vert kjempe kjekt om dei delte det med meg :thumbup:

Takker på forhand for all hjelp

her er enkleste måten:

1: høyreklikk på en vbs fil og velg "open with" - "choose default program..."

post-19034-0-64831200-1308770291_thumb.jpg

2: velg hva du ønsker å redigere fila i klikk ok

post-19034-0-67783200-1308770356_thumb.jpg

hvis du ønsker å rote i registry så ligger verdien for file extensions her:

HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\FileExts\.vbs

Endret av tohenrik
Lenke til kommentar

Eg ønsker ikkje å endre kva eg åpnar fila med.

Når eg skriver eit batch script vil eg fortsatt at det skal køyre når eg velger å åpne det. Men eg vil erstatte notepad som standard program for redigering av scriptet.

editp.gif

Altso vil eg endre "Edit" knappen sin funksjon i forhold til filtypane ikkje "Åpne" knappen.

Ja eg veit notepad++ ligg rett under "Edit" på bildet, men det er ikkje det eg vanlegvis bruker. Uansett ville det vert eit mykje reinare intrykk dersom det berre var ein edit knapp.

Grunnen til at eg tenkte på registerfiler er fordi dei lett kunne installerast på ein ny pc.

Lenke til kommentar

prøv metoden min som beskrevet over, så fungerer det med edit på min maskin ihvertfall

hvis jeg dobbeltklikker på fila så blir den kjørt som et vanlig vb script hvis jeg velger edit blir den åpnet i notepad

her er registry settingsene mine for .vbs

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\FileExts\.vbs]

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\FileExts\.vbs\OpenWithList]

"a"="Notepad.exe"

"MRUList"="a"

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\FileExts\.vbs\OpenWithProgids]

"VBSFile"=hex(0):

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...