Gå til innhold

Hvordan bli hørt?

Eloquent

Anbefalte innlegg

Hei,

faren min slapp for en liten tid tilbake ut en ny CD kalt "Future Unknown", men til tross for alle spillejobbene og radiosendingene han har vært på, sliter han med å få sangene hørt. Han har et fåtall nedlastinger på iTunes og det er ikke så rart med tanke på at han ikke er noe stort navn.

Han var med i Team Lisa i det store korslaget og var solist i Elvis-runden, så han er vel en D-kjendis eller så, men det har ikke hjulpet stort.

Personlig synes jeg at platen, spesielt enkelte sanger, er sinnsykt bra. Det kan være biased siden jeg er sønnen hans, men alle vennene mine sier at de liker musikken hans bra og de har lagt til enkelte sanger til spillelistene sine på spotify.

Den ene sangen hans, "Lazy Days", er en sang som kunne vært på VG-lista uten tvil. Sangen er sykt catchy og refrenget sitter igjen i lang tid etterpå.

TL;DR: Om dere har tips til hvordan å bli hørt, setter jeg stor pris på å få høre dem.

Spotify-link til den mest populære sangen hans:

http://open.spotify.com/track/5pofP9WzMG94JcgvlgWXeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns ikke låta skiller seg ut i det hele tatt, men samtidig betyr jo det at den kunne glidd rett inn på spillelistene til P4 eller noe i den duren.

Kanskje det går an å sende låta til radiostasjoner og si de kan spille den - uten noen kostnader knyttet til det? Om lytterne liker det vil de sikkert gi tilbakemeldinger på akkurat det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...