dope Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hey, jeg har holdt på med en jente i nesten 2mnder, og jeg må helt ærlig si jeg er dritforelska. Jeg har fremdeles fått en følelse av at det ikke er gjensidig og at hun ikke ser på meg som kjærestemateriale, selvom hun er typen til å spille litt hard-to-get. Hun nevnte også her om dagen: "To get the girl, you have to GET her". Jeg tar dette som et tegn på at nå må jeg eskalere litt, da vi mest bare sitter hjemme hos hverandre og har en følelse av at hun kjeder seg litt med meg. Dette er en fantastisk jente jeg virkelig vil ha noe med, så spørsmålet mitt er da hvordan skal jeg take it to the next level? Trenger innspill! Har dere noen forslag til noe jeg kan overraske hun med? Syns liksom kino og peppes har gått litt ut på dato. Til jentene: Hvis dere har vært i den situasjonen jeg tror hun er i, hva har eventuelt fått dere til å falle? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Ta henne med på piknikk i finværet? Inviter henne på telttur? Ta en lang kjøretur? Bad? gå på shopping? Kafé? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Har dere gjort noe fysisk? Lenke til kommentar
dope Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Har dere gjort noe fysisk? ja, vi har hatt sex Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hum, ta henne med på noe danse-kurs? Mer gøy for begge enn å sitte på deig-ræva si og dytte i seg pissa Lenke til kommentar
Catnipz Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Hum, ta henne med på noe danse-kurs? Mer gøy for begge enn å sitte på deig-ræva si og dytte i seg pissa Trå forsiktig der og se an jenta, jeg hadde aldri gitt deg en sjans til om du hadde tatt meg medpå dansekurs. Noen jenter synes sånne lame greier er THE SHIT, men vær obs! Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg HADDE opprinnelig tenkt å foreslå tur i skog og mark sammen, men så kom jeg på at kvinner flest er noen late potetsekker, så det slo jeg ifra meg. 5 Lenke til kommentar
V_B Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hvis dere har holdt på i 2 månder, og hun presterer å fremdeles være hard to get - så tror jeg at jeg hadde vist henne døren.. Ingenting er bedre enn den gode gamle "Man vet ikke hva man har, før man mister det". 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hvis dere har holdt på i 2 månder, og hun presterer å fremdeles være hard to get - så tror jeg at jeg hadde vist henne døren.. Ingenting er bedre enn den gode gamle "Man vet ikke hva man har, før man mister det". + 1 Prøv å demp ned kontakten og se hvordan hun tar det da? Om hun kommer med noe "Hvorfor ringer du ikke så ofte lenger?" eller "Du virker rar.." så kan du bare svare "men du virker ikke særlig interessert heller" Selvfølgelig i en fin tone. Jenter vil som regel ha det de ikke kan få. Ikke gjør deg for tilgjengelig. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jenter vil som regel ha det de ikke kan få. Ikke gjør deg for tilgjengelig. Det pleier vel som regel å forekomme i enkelte tilfeller når man er i "bli kjent fasen". Har aldri hørt om jenter som er hard-to-get etter 2 måneder. Det må jo være superslitsomt! Er nesten kudos til TS som har orket å holde det gående! Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jenter vil som regel ha det de ikke kan få. Ikke gjør deg for tilgjengelig. Det pleier vel som regel å forekomme i enkelte tilfeller når man er i "bli kjent fasen". Har aldri hørt om jenter som er hard-to-get etter 2 måneder. Det må jo være superslitsomt! Er nesten kudos til TS som har orket å holde det gående! Ikke? Noen jenter har et sykelig behov for å bevise hvor god de er og at de er bedre enn deg. Har vært borti slike jenter, og jeg har etterhvert bare unngått slike. Slitsomt er det ja, men hva skal man gjøre dersom man er forelsket og vil ha vedkommende? Man håper jo hele tiden og blir hersket med av slike jenter. Utrolig fine damer har sine utfordringer på akkurat det feltet der. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jenter vil som regel ha det de ikke kan få. Ikke gjør deg for tilgjengelig. Det pleier vel som regel å forekomme i enkelte tilfeller når man er i "bli kjent fasen". Har aldri hørt om jenter som er hard-to-get etter 2 måneder. Det må jo være superslitsomt! Er nesten kudos til TS som har orket å holde det gående! Ikke? Noen jenter har et sykelig behov for å bevise hvor god de er og at de er bedre enn deg. Har vært borti slike jenter, og jeg har etterhvert bare unngått slike. Slitsomt er det ja, men hva skal man gjøre dersom man er forelsket og vil ha vedkommende? Man håper jo hele tiden og blir hersket med av slike jenter. Utrolig fine damer har sine utfordringer på akkurat det feltet der. Huff, det er vel ikke annet å si enn at slike jenter ikke er noe å samle på. Det er vel mest sannsynelig slike jenter som sitter igjen alene til slutt, da ingen orker å ha dem. Blir som du sier, problematisk når man er forelsket - men man må jo prøve å ikke ødelegge seg selv. For TS sin del tenker jeg at det er best å kaste loss, for så å søke nye farvann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå