jippi123 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hei har nettopp begynt å trene for å gå opp i vekt og legge på meg muskler. Har lest veldig mye om kosthold og trening og foølger et seriøst program med økende itensitet. Problemet er at når jeg "tar i" merker jeg at jeg blir kvalm. Er dette vanlig i startfasen? Har noen andre hatt/har samme problem? Lenke til kommentar
HOK Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Dette er et tegn på at du ikke har spist nok før du trener. I alle fall er det det for meg. Hvordan er kostholdet og treningen din lagt opp? Lenke til kommentar
jippi123 Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Jeg spiser regelmessig rundt 3500 kcal hverdag fordelt på 6-7 måltider. Det er korrekt kcal inntak etter beregninger gjort med bla fett% etc. Ca 20 min før trening drikker/spiser jeg en proteinshake med 100 g havregryn. Jeg trener 3 dager i uken hvor jeg løfter relativt tungt i 45 min hver økt. Endret 23. juni 2011 av Lackland Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Få i deg den proteinshaken 1-2 timer før.. ikke så tett inntil treningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå