Stereotypisk bergenser Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Har fritt kjøkken i dag, og avhengig av hva dere skriver under og avhengig av hva jeg finner så kan det hende det blir et godt måltid. Skal prøve å huske å ta bilde av det jeg har mekket. Det skal ikke være altfor kjedelig men det skal heller ikke ta 3 timer ettersom klokken er halv 9 allerede. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Skal du handle også eller skal vi tippe hva du har i kjøkkenskapene dine? Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Løper ikke ned til butikken nei. Jeg har en mor som er en ivrig handler, så kjøkkenet og frysen er stappet med det aller meste. Bare å komme med forslag. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Kult at du ikke skriver hva du har da. Gjetteleken? Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 For å si det slik; finner du det i din nærbutikk så finner du det det i mors kjøkken. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Det er fint om du forteller litt om hva du har annet enn bare å si "det meste". I tillegg bør vi vite litt om ferdighets- og ambisjonsnivået ditt. Lager du rutinemessig fem retters middag eller svir du Grandiosaen? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Kjøttdeig og spaghetti? Kylling taco/fajitas? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 En ordentlig hjemmelaget pizza? Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Kalkunbiff med mais og potet. Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Det tok litt for lang tid før det kom inn noen forslag, magen romler som galen, jeg mistet tålmodigheten og ruslet ned. Har funnet noen nakkekoteletter, grønnsaker og en haug med egg, vi får se hva det blir til slutt. Ellers takk for forslagene. Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 http://www.matprat.no/kos/koseoppskrifter/helgefavoritt/ Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Smaker kjempegodt: http://postimage.org/image/6yzy8f8k/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå