Bjarnoy Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Kan noen hjelpe meg med å forklare meg på norsk, detaljert hva jeg skal gjøre for å få flyttet kontakter, notater og kalender fra iPhone til Galaxy S2? Jeg har G-mailkto. Musikken jeg har på iPhone går kanskje ikke å gjøre på samme måte, men hva skal jeg gjøre for å få musikken overført fra min Mac (iTunes) og inn i Galaxy´en? Takknemlig for et lettforståelig og klart detaljert svar. Bja :D Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 For musikken din kan du ihvertfall bruke doubletwist. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Kontakter: Sync iPhone mot en PC med Outlook. Last ned programmet GO Contact Sync Bruk det for å synce kontaktene mot Gmail. Kalender: Sync iPhone mot en PC med Outlook. Last ned programmet Google Calendar Sync Bruk det for å synce kalenderen mot Gmail. Telefonen har mer eller mindre automatisk syncing mot Gmail, så da får du inn kontakter og kalender uten stress. Vær oppmerksom på at det kan være praktisk å slå av telefonens kalender og kun bruke Gmail-kalenderen.. Det har jeg gjort. Jeg bruker også kun gmail-kontakter. Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Guide: Switching from iPhone to Android Sjekk også ut denne siden. Fant den mens jeg lette etter det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå