Gå til innhold

Sony a77, spennende saker...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Førsteinntrykk er crispy bilder, hurtighet, fantastisk filmdel, en god kvalitetsfølelse og relativt enkel meny å forstå. Slår i alle fall min kx godt ned i støvlene. Selv med (hrmf..) 18/55 på. Gleder meg til å få prøvd ut litt i dagslys og gleder meg til 16-50 kommer i butikken. Så langt, strålende fornøyd.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sitter med siste utgave av svenske Foto - i motsetning til det jeg leser her, så sier de at A77 har merkbar forsinkelse både i søker, og på skjerm.

Litt pluss og minus, pluss for høy bildekvalitet, gedigen byggekvalitet, godt grep, vridbar monitor med water.

På minussiden er det trekk for søkerforsinkelsen, dårligere følgefouks enn konkurrentene (7D, D7000), og at søkeren blir mørkere ved lyse motiver.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er det nokon her som kan sei noko meir om når A77 kjem tilbake i hyllene? Eg har venta i to evigheter nå..

Har ingen ide om hvor du bor i landet eller hvor langt du vil strekke deg for å få et slikt kamera, men...

Elkjop har ifølge deres nettsider tilgjengelig kameraet i tre butikker i Norge, en i Kristiansand, en i Lillehammer og en i Stokmarknes.

det er pakken med 18-55mm objektiv.

Pris 9.999,-

så noen plasser er det i hyllen, det vr og endel som hadde det i hyllene før jul. var da jeg kjøpte mitt på Japanphoto i Kristiansand,

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...