benjamin84 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Da var hus og 18-55 i boks!! Gratulerer Du får poste førsteinntrykk etterhvert Og gjerne om du finner ut noen nyttige triks Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Minst mulig etterbehandling må jo i alle tilfeller være det beste At kamera gir deg det du er ute etter med en gang.... For noen er kanskje det nirvana, for meg ikke så sentralt. Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det er for meg ett merkelig synspunkt, at en ikke ønsker å få best mulig resultat raskest mulig........ Men det er diagnoser for alt Lenke til kommentar
dpflesjo Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Førsteinntrykk er crispy bilder, hurtighet, fantastisk filmdel, en god kvalitetsfølelse og relativt enkel meny å forstå. Slår i alle fall min kx godt ned i støvlene. Selv med (hrmf..) 18/55 på. Gleder meg til å få prøvd ut litt i dagslys og gleder meg til 16-50 kommer i butikken. Så langt, strålende fornøyd. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det er for meg ett merkelig synspunkt, at en ikke ønsker å få best mulig resultat raskest mulig........ Men det er diagnoser for alt WOW! 1 Lenke til kommentar
dpflesjo Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Har opprettet en erfaringstråd om a-77. Føler det blandes litt kort i denne tråden nå. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Sitter med siste utgave av svenske Foto - i motsetning til det jeg leser her, så sier de at A77 har merkbar forsinkelse både i søker, og på skjerm. Litt pluss og minus, pluss for høy bildekvalitet, gedigen byggekvalitet, godt grep, vridbar monitor med water. På minussiden er det trekk for søkerforsinkelsen, dårligere følgefouks enn konkurrentene (7D, D7000), og at søkeren blir mørkere ved lyse motiver. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Sitter med siste utgave av svenske Foto - i motsetning til det jeg leser her, så sier de at A77 har merkbar forsinkelse både i søker, og på skjerm. Edit: Svarer på spørmålet i erfaringer tråden, så kan denne stenges Endret 17. november 2011 av benjamin84 Lenke til kommentar
-Milje- Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er det nokon her som kan sei noko meir om når A77 kjem tilbake i hyllene? Eg har venta i to evigheter nå.. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er det nokon her som kan sei noko meir om når A77 kjem tilbake i hyllene? Eg har venta i to evigheter nå.. Har ingen ide om hvor du bor i landet eller hvor langt du vil strekke deg for å få et slikt kamera, men... Elkjop har ifølge deres nettsider tilgjengelig kameraet i tre butikker i Norge, en i Kristiansand, en i Lillehammer og en i Stokmarknes. det er pakken med 18-55mm objektiv. Pris 9.999,- så noen plasser er det i hyllen, det vr og endel som hadde det i hyllene før jul. var da jeg kjøpte mitt på Japanphoto i Kristiansand, Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå