pbequalsawesome Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Morn! Jeg tenker på å sette opp en blink i hagan som jeg tenkte å skyte litt på med paintball markøren min. Spørsmålet mitt er egentlig om dette er lov? Hvis blinken står innenfor tomta mi og jeg setter den opp slik at jeg ikke kan treffe andres hus o.l? Setter pris på alle tilbakemeldinger. Endret 22. juni 2011 av pbequalsawesome Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Ja, hvorfor ikke? Så lenge det er på privat eiendom. Og så lenge du ikke har noen hus/vei (treffe pensjonisert/biler) eller lignende i bakgrunnen så går det helt fint. Start shooting! Lenke til kommentar
pbequalsawesome Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Ja, hvorfor ikke? Så lenge det er på privat eiendom. Og så lenge du ikke har noen hus/vei (treffe pensjonisert/biler) eller lignende i bakgrunnen så går det helt fint. Start shooting! Takker for svar så du trur ikke purken vil ha noe imot det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå