Gå til innhold

Til Thailand, noen tips?

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal reise til Thailand om ikke så lenge, så lurte jeg på en del ting. Har aldri vært der selv, så ønsker alt av tips og erfaringer som er verd å ta med seg. Reisen er på 16 dager, hvor jeg skal være noen dager i Bankok først, og noen på slutten, og Koh Samui i mellom. Har også noen generelle spørsmål som jeg lurer på.

1. Kjøp av Elektronik: Hvis jeg kommer over en billig flatskjerm, funker den i Norge? Samme med xbox 360 spill? Og kan jeg forvente meg billigere priser, evt. hvor i Bankok?

2. RC biler/fly: Hvor kan jeg finne det, og er det billig?

3. Paintball: Hvor kan jeg finne det, og er det billig?

4. Severdigheter: Noen spesielle steder i Bankok/Koh Samui som er et must å oppleve, f.eks tigertur?

Håper på noen enkle å kjappe svar, og alt av tips som er nyttig:) Takk på forhånd!

d8-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. Kjøp av Elektronik: Hvis jeg kommer over en billig flatskjerm, funker den i Norge? Samme med xbox 360 spill? Og kan jeg forvente meg billigere priser, evt. hvor i Bankok?
Ville aldri funnet på å kjøpe flatskjerme der:

-de har mye billig elektronikk med elendig kvalitet. Finner du noe som også selges i Norge er det beregnet for overklassen og antagelig dyrere enn i Norge.

-de har andre typer støpsel

-høy luftfuktighet som raskt ødelegger elektronikk

-kost for frakt til Norge

-risiko for tyveri eller skade ved sending til Norge

-problemer med garanti

Det du derimot vil se er haugevis med piratkopier av spill og videoer.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Kjøpte en pirat-dvd i Asia en gang for å sjekke. Satte den i DVD-spilleren hjemme. Viste seg å være en asiatisk fyr som hadde med seg Sony Handycam inn på kinoen og filmet lerretet. Det er en knallopplevelse av dimensjoner :thumbup:

Kosta jo under det en brus koster i Norge så jeg hadde ikke forventet Avatar i 3d.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...