TSP Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hei alle! For de av dere med Android-telefoner kan dere sjekke ut denne Android-appen som er laget av drift for kjapp tilgang til sidene som er en del av Tek-nettverket. https://market.android.com/details?id=no.mediehusettek.tek Legger ellers merke til at det ser ut som vi har passert en dato som skulle tilsi at de fleste i studiealder nå har fri fra skolen. Kanskje er det bare begynnelsen eller fortsettelsen på en strevsom jobbperiode, men vi ønsker dere i alle fall en svært fin sommer likevel! Med sommertid og fint vær er anledningen gjerne passende for å treffe noen av de du diskuterer med på forumet i det virkelige liv? Jeg vet for eksempel at en del brukere var på HW-fotballtreff nylig, dog uten fotballspillingen har jeg fått høre... Det popper jevnlig opp tråder i "Sosialt"-kategorien fra andre brukere som er villige til å stelle i stand sosiale sammenkomster for deg og meg. Kanskje er det til og med du som er arrangør? Hjertelig tusen takk til deg for det arbeidet som gjøres! NB: Vi tar naturligvis ikke sommerferie fra forumet, og det håper vi ikke dere gjør heller. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Liker den Android-appen! Jeg er generelt for lat til og åpne nettleseren på mobilen min for å sjekke sidene, nå blir alt det enklere Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Smaken er som baken. Jeg liker best vanlig bokmerke i nettleseren, men muligens bare gammel vane som er vond å vende. God sommer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) QR-kode please? Noen av oss er late ser du. Endret 23. juni 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) QR-kode please? Noen av oss er late ser du. Derfor man bruker appbrain.com :-) (lastet opp på imgur pga. URLen fra appbrain var veldig merkelig og ville ikke samarbeide) Endret 24. juni 2011 av Occi Lenke til kommentar
haakkern Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Hva med app til windows phone da? App windows phone ? :D Endret 2. november 2011 av haakkern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå