Gå til innhold

Lys og vifter før inni pc'n skal nå ut (Sunbeam Lightbus)


Anbefalte innlegg

Gamle pc'n kræsja, og i påvente av å få jobbe mer, og kjøpe ny i august driver jeg å ribber den for vifter, og lys.

 

Det som er greia er at jeg har tenkt til å bruke dette på UTSIDEN av datamaskinen, uten at det er koblet på noen datamaskin.

 

Jeg har leika litt med noen vifter som jeg fikk til å snurre med en 12V 2A adapter jeg hadde liggende.

 

Har da også noen ?led?-lister liggende, og dette mener jeg var koblet via en Sunbeam Lightbus lik den vi ser her (Sunbeam Lightbus).

har kobla på en ide strømkontakt (eller hva det nå en heter). og koblet led-listene i sunbeamen via noen bokser (som jeg er usikker på hva gjør, men har sett lignende bokser på andre lyskonstruksjoner i pc. Jeg tror problemet mitt ligger i at jeg kun har strøm på to av kontaktene i den ide strømkontakta, har da 12V på der den gule kabelen ville vært og jord på den sorte ved siden av, den andre sorte og den som ville vært rød er det ikke koblet noe i.

 

Er det noen som har gjort noe lignende her som kan hjelpe meg med hva som er feil, tror ikke alle led listene skal være gåene, men tror noen er det. :)

 

Takker på forhånd til alle som leser, og spesiellt til de som svarer.

 

//Lime

Endret av LimeCut
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...