dostojevski Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Aha... er det DERFOR Skalmann (hvis du ikke har lest Bamse verdens sterkeste bjørn er du bare teit) har egen mat&sove-klokke!!! Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Dere trenger å få dere en hobby. Lenke til kommentar
whom Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hvilken gøy tråd jeg snublet over. Beklager ikke engang at jeg vekket denne opp igjen. Noen som driver USS her på forumet? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Takk for bumpen. har ikke hørt om det før. Men siden jeg er arbeidsledig litt asosial og bruker mye tid foran pcen kunne jo dete vert noe for meg Tråden burde vert i teknologi og vitenskap. Endret 30. mars 2007 av Akidon Lenke til kommentar
QBab Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Om trådstarter noen gang er innom her og lurker, vil jeg gjerne spørre om han fremdeles driver med USS? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 heh.. hvem har tid til å sove 20min hver 4 time... ? hadde i alle fall aldri gått i mitt liv, med min jobb... kanskje eg kan få en spess avtale med mine arbeidsgivere nei.. dette går ikke.... kanskje kongen kan gjøre dette... men vi som jobber kan ikke dette.. tror det er godt over 95% av oss som ikke kan gjennomføre et slikt prosjekt.. kanskje i ferien, men det er jo bare wasted.. for du begynner faktisk på jobb igjen etter ferien.. så da er du like langt... Lenke til kommentar
Korka Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Dere bumpa en bump...Diplom for det Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 heh.. hvem har tid til å sove 20min hver 4 time... ? hadde i alle fall aldri gått i mitt liv, med min jobb... kanskje eg kan få en spess avtale med mine arbeidsgivere nei.. dette går ikke.... kanskje kongen kan gjøre dette... men vi som jobber kan ikke dette.. tror det er godt over 95% av oss som ikke kan gjennomføre et slikt prosjekt.. kanskje i ferien, men det er jo bare wasted.. for du begynner faktisk på jobb igjen etter ferien.. så da er du like langt... Kan jo sove i matpausene? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) begynner med dette den 22.desember. kommer til å oppdatere status på forumet. gleder meg altså tenk så digg om dette faktisk fungerer. ikke mere trøtt om morgenen, ikke mere "må legge meg skal opp om 7 timer". Jeg skal faktisk på jobb om 7 timer og skal legge meg nå, hadde jeg drevet med dette kunne jeg kost meg på internet hele natta. går det ikke an å gjøre det om til f.eks 30min hver 6. time? Endret 25. november 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
QBab Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Dere bumpa en bump...Diplom for det Send det i julegave.. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Dere bumpa en bump...Diplom for det Send det i julegave.. Will do... Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Dette er jo bare helt idiotisk, kroppen trenger 6-8 timers søvn uansett hva du påstår. Du lurer jo bare hjernen til å tro at du har sovet nok, det sliter ut kroppen etterhvert. Og som sagt, det er få som har mulighet til å sove på skole/jobb. Skal man bare sette seg i en stol å sove i lunsjpausa? Dessuten er det ikke mange som klarer å sovne på kommando utenom når de er trette, og hvordan skal man klare å sovne hvis man er så opplagt som du sier man blir av dette? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Dette er jo bare helt idiotisk, kroppen trenger 6-8 timers søvn uansett hva du påstår. Du lurer jo bare hjernen til å tro at du har sovet nok, det sliter ut kroppen etterhvert. Og som sagt, det er få som har mulighet til å sove på skole/jobb. Skal man bare sette seg i en stol å sove i lunsjpausa? Dessuten er det ikke mange som klarer å sovne på kommando utenom når de er trette, og hvordan skal man klare å sovne hvis man er så opplagt som du sier man blir av dette? Virkelig godt poeng. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 tror nok det er som de fleste sier her. man må ha et noe spesielt liv for og få dette her til og fungere. men tanken er dog jævlig god. og sove, er jo så jæææævlig godt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 2 Timer på et døgn= Ikke bra.. ANbefalt 8 timer søvn Lenke til kommentar
QBab Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Men er det noen her på forumet som praktiserer denne døgn rytmen? Hadde vert gøy og få feedback. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 kan aldri tro at noen driver på med dette, hadde jeg gaddet skulle jeg lett litt på nette, men skal snart finne køya og er lat. dette virker for bra til og virke, eller bare rett og slett for komlisert i det lange løp :/ Lenke til kommentar
QBab Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Har lest om en kar som prøvde det, men han kollapset etter et en uke eller to Lenke til kommentar
SCV Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 kan nesten ikke tro noe annet nei. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 La meg si det sånn, det er antakeligvis en grunn til at det ikke er så innmari mange som kan gi feedback om dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå