Trillios Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 husker ikke helt om akkurat det, men jeg kan en del andre ting om HW, men er det ikke "noe" likt RAID 0 bare med RAM?? Lenke til kommentar
BentAndreas Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 du "må" ha 3 RAM brikker for 6 kjerna intel CPU hva mener du med det? er det best med 3 eller er det anbefalt? hvorfor trenger du 3 stk? :-P just wondering ;-) EDIT: takker alle som har svart på innlegget å har gidda å sjekka og fortelle deres meninger og historier, setter stor pris på det<3 1366 bruker 3-channel derfor anbefales det blir vell ca. noe som RAID 0 bare det at det er ingen ulemper Hmmm, kanskje kunne noe om hardware før man svarer? kan ikke du forklare hva det er da? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Noctua NH-D14 er både billigere og bedre enn vannkjølingssettet du har listet opp. I tillegg ser den massiv ut i virkeligheten - gigantisk! Lurer på en ting: Er du rik? Hvis ikke, tenkt annerledes og kjøp et oppsett som koster mye mindre. En Intel Core i7 2500K holder nok i massevis. I tillegg; du trenger ikke en strømforsyning på 1200w, det er bare overkill. Er flere hundre watt over det den riggen trenger. Lykke til, jeg går og legger meg. Endret 28. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Tipper det er konf. penger. Barn med foreldre som har skapt sin egen formue blir umiddelbart lært opp til å ikke sløse. Bruk halvparten av budsjettet ditt og du vil bli storfornøyd og ha 15k i reserve til eks. førerkort senere. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå