Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jogget på meg blåmerke og hevelse i kneet


TheMartine

Anbefalte innlegg

For en uke siden skjedde det noe virkelig merkelig med kneet mitt. Jeg har jogget en del i skogen i det siste, og et par dager før dette skjedde måtte jeg avbryte joggeturen fordi jeg fikk en stikkende smerte i det ene kneet ved hvert nedslag. Jeg kjente det litt når jeg gikk i trappene hjemme, men tenkte det ville gå over av seg selv om jeg tok det med ro noen dager.

 

Så på onsdag da jeg var i butikken merket jeg at jeg fikk samme stikkende smerte i kneet da jeg gikk. Så kjente jeg på kneet, og merket at det hadde hovnet opp og blitt en kul cirka 7-8 centimeter bred. Etter omtrent en halvtime så jeg at det begynte å komme et blåmerke under hevelsen, og det begynte å bli vondt å bøye benet. På kvelden var blåmerket blitt innmari stort, men hevelsen og smerten var stort sett borte. Nå kjennes det helt bra igjen, og blåmerket er på vei til å bli borte.

 

Det skal sies at jeg har sterke ben, trener ofte både styrke og kondis, men er ikke veldig vant med å jogge.

 

Det jeg lurer på er hva i all verden dette var, og om det er noe jeg bør oppsøke lege med før jeg jogger igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...