DesertGlow Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Yepp, da setter jeg igang med en ny liten oppryddningsrunde på off-topic. Får se hvor mange det blir denne gangen.... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Meget bra jobbet . Det var grusomt mange feilposter, og spesielt av dem som hørte til Programvare. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Da har min renskningsrunde stoppet opp, og sammen med Mr. Ueland har vi også denne gangen stengt 20 poster. Alle var faktisk feilposter, og den store majoriteten var programvare-spørsmål. Jeg gjentar: Programvare-spørsmål skal stilles i programvare-delen av forumet, IKKE på "Annet om data". Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Da har min renskningsrunde stoppet opp, og sammen med Mr. Ueland har vi også denne gangen stengt 20 poster. Alle var faktisk feilposter, og den store majoriteten var programvare-spørsmål. Jeg gjentar: Programvare-spørsmål skal stilles i programvare-delen av forumet, IKKE på "Annet om data". LOL Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Synes det er litt strengt her, selv om det er bare 20 poster det er snakk om. Sjekk forumet på Godlike Productions som har opptil 1500 innlegg på en tråd. Men her går det i alt "off topic" fra romvesner til mat, drikke og dataspørsmål http://www.godlikeproductions.com/bbs/default.php Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Synes det er litt strengt her, selv om det er bare 20 poster det er snakk om. Sjekk forumet på Godlike Productions som har opptil 1500 innlegg på en tråd. Men her går det i alt "off topic" fra romvesner til mat, drikke og dataspørsmål http://www.godlikeproductions.com/bbs/default.php Det der var vel "generelt"-gruppe du linket til. Hva de diskuterer her er irrelevant. Vi har delt opp forumet og det er viktig å strukturere trådene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå