mobilen.no Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Sony Ericsson viste Xperia Ray. Sony Ericsson med ny designmobil Lenke til kommentar
Newton Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 "Sony Ericsson Xperia ray blir tilgjengelig fra Q3 2011." Oversatt til norsk: "fra tredje kvartal 2011" Lenke til kommentar
Toucan Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 "Sony Ericsson Xperia ray blir tilgjengelig fra Q3 2011." Oversatt til norsk: "fra tredje kvartal 2011" ..og oversatt til Sony Ericssonsk: Muligens i slutten av 4.kvartal 2011.... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Virker på meg som vi alltid får mobiler hit seint. Gjetter meg til at det har med språk å gjøre... Er forøvrig vel så interessert i Xperia Active. Endelig en konkurrent til Motorola Defy. Endret 22. juni 2011 av hobgoblin Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg var veldig i tvil om jeg skulle kansellere bestillingen på Neo og vente på Ray isteden, og jeg vil nok være usikker på dette helt til jeg får testet Ray. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hmm. Hva er design her? Ser jo ut som e stor skjerm som alle andre mobiler, men et tilsnitt av metall. Eneste er at den kommer i gull, rosa..etc..? Alle mobiler er forsåvidt designet, og om noe skal skille seg ut, bør det være mer enn at den kommer i kule farger. Jeg savner innovative løsninger i chassis. Overflødige detaljer som kun er der for utseende sitt skyld hører med på en design-mobil. Annerledes operativ-system....?... http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperia-ray?cc=gb&lc=en Beklager, men dette er helt vanlig SE-design (som dere skriver) Forventer mer av en "design-mobil" Her tar man en SE-mobil og hiver på et rosa deksel og kaller det design. Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 "Lekker designmobil", og likevel viser dere oss ikke mer enn deler av forsiden? Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 nais mobil, men som andre mobiler blir den ikke brukbar før den har skikkelig blits Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 uheldig navn da, betyr "stråle" på norsk Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Hmm. Hva er design her? Ser jo ut som e stor skjerm som alle andre mobiler, men et tilsnitt av metall. Eneste er at den kommer i gull, rosa..etc..? Alle mobiler er forsåvidt designet, og om noe skal skille seg ut, bør det være mer enn at den kommer i kule farger. Jeg savner innovative løsninger i chassis. Overflødige detaljer som kun er der for utseende sitt skyld hører med på en design-mobil. Annerledes operativ-system....?... http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperia-ray?cc=gb&lc=en Beklager, men dette er helt vanlig SE-design (som dere skriver) Forventer mer av en "design-mobil" Her tar man en SE-mobil og hiver på et rosa deksel og kaller det design. Glass og aluminium er mer eksklusivt enn plast, og det er vel ikke mer enn en håndfull telefoner som har laminert glasset på LCD-skjermen (jeg kommer bare på iPhone 4 og Xperia Arc). Design bør ikke være å hive på mye pynt, her er det mer minimalistisk design. Den har jo faktisk to smilemunner til høytalerne, og en bue til hjem-tasten. Det eneste som ser simpelt ut er kontakten for micro-USB på siden. Endret 23. juni 2011 av Frobe Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Joda. Men jeg syntes den var dritkjedelig. Hva den er bygget av gjør den ikke til en designmobil. Trenger ikke masse pynt, men detaljer og utforming slik at den skiller seg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg