Zeph Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Om ein pakke blir sendt til feil postkontor fordi nettbutikken rota med leveringsadresse og faktureringsadresse, kan pakken sendast vidare til eit anna postkontor utan å bli tatt ut først? Det er sjølvsagt nettbutikken sin feil, eg har ikkje anledning til å hente pakken før den har ligget der over to veker, men det hadde vore artig å visst om det er mogleg. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Ja, nettbutikken må fakse over en endring/stoppkrav Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Det kan gjøres ja, men avsender må da betale for det (rundt 200 kr om jeg ikke husker feil). Ofte så nekter de da ovenfor kunden på at det er mulig, men om de har gjort en feil selv som har forårsaket dette så er det stort sett ikke noe problem å få de til å rette det opp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå