Kirua Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hei. en kompis av meg sliter med valg av telefon og jeg sa at jeg kunne spørre folk her. Er ikke så sikker selv på hva som er best. Hvilke burde han velge av Sony Ericsson Xperia Play eller HTC Desire S ? Tror han bare er på utkikk etter en smartelefon, han liker nok å spille en del også så derfor han vil ha Xperia play, men har hørt en del dårlige ting om Sony Ericsson av blant annet feil og dårlig Android grensesnitt. Hva tenker dere ? Lenke til kommentar
ivanito Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg er rimelig fornøyd med min HTC Desire S ihvertfall. Den bygger jo på den tidligere versjonen HTC Desire som ble en bestselger av smarttelefoner. Selv har jeg et dårlig inntrykk av Sony Ericcsson da jeg opplevde store mengder med feil på min Vivaz U5. Er desverre ikke kjent med Xperia Play, men kan påstå at om man ønsker en spillmobil burde man vende hodet mot Samsung Galaxy S2 med sin sinnsyke skjerm Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Dersom han ønsker å spille mye så anbefaler jeg xperia play. Vær obs på at den er litt tjukk, men kvalitetsfølelsen er formidabel. Grensesnittet er ganske likt andre android telefoner. Flott skjerm også, men dårlig i sollys. Som spillmobil er den utvilsomt på topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå