NeEeO Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hallo! Jeg er så irritert, jeg ryker ut av cupper fordi jeg alti taper på straffe..ballenblir aldri styrt mot mål , men den fynker langt i helvete..spessielt vis jeg skal skyte til siden, da fyker den til helvete til siden..Jeg prøver alltid å få den pilen på de grønne feltet i måleren. Også prøver jeg å styre ballen til siden..men da Som jeg sier ..helvete.. (Beklager banninga, er veldig irritert nå) Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Rs2QSfXQFNQ Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Der ja !! Men jeg skjønner ikke, hvilken knapp er RB, og hvordan skal jeg skyte lavt fra innsiden av foten..og treffer rett ved stengene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 RB(Right Bumper) og LB er skulderkanppene plassert rett over de to triggerne. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Han er som meg,har bare en ps3,og meg selv,jeg har ikke peil på hvem som er RB eller LB,han lurer vel sikkert på om det er L2 eller R2,men vil tippe RB=R2 og LB=L2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Se der ja, tok for gitt det var snakk om X360 grunnet videoen. Rent plasseringsmessig er det R1/L1 som tilsvarer RB/LB, men jeg kan bare spekulere om disse brukes likt i ps3-versjonen da det er flere år siden jeg spilte FIFA. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Hvilke knapper er X A B Y på PS3 ?? ***** Er'e mulig disse tutsene er bare for Xbox !! Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Høyrest ut som at du helde inne styringsknappen litt for lenge. evt. skyteknappen for kraft. http://www.youtube.com/watch?v=ITnTEVD146s&feature=related Er litt usikker på kor bra denne er, men kan ikkje sjekke sidan eg sitt uten lyd atm. X= Firkant, A=X, y= trekant og B= runding. Endret 23. juni 2011 av Karbutar Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Et godt tips er å selv utføre straffe-opplæringen som ligger i menyen på spillet. Det tar deg ca to min. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 Et godt tips er å selv utføre straffe-opplæringen som ligger i menyen på spillet. Det tar deg ca to min. hvor ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Er bare å holde venstre stikka til en av sidene i ett sekund etter du har trykket på kraftmåleren og så SLIPPE stikken. Holder du den inne helt til spilleren skyter så går den LANGT utenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå