Ar`Kritz Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Sjekk denne kjekke lille saken. X200 var en dyr og underpowered PC, men her kommer det plutselig en Pentium M 1,2 med relativt nytt HK, og til LANGT under prisen av den gamle! Den søte lille koster 13k strippet. Legg til WLAN, en søt bæreveske, RAM fra komplett.no og forsikring fra ditt eget selskap, så har du en ultraportabel som holder følge i svingene til en meget hyggelig pris. Er ikke dette den perfekte student PC, så vet ikke jeg. Tror nesten jeg bestiller når studielånet kommer... Edit: Er det en Pentium M eller en Pentium 3 M...? Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Er nok dessverre P 3 -m... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Nei, jeg tror faktisk ikke det: - Det er her snakk om Pentium M low-voltage CPU. Disse finnes både i 1,1 og 1,2 GHz. - 1 MB "on-die L2 cache" - Brikkesettet er for Pentium M. - Minnet (266 MHz DDR) støttes ikke av Pentium 3 M. - Standardutstyret inkluderer Centrino trådløs nettverksteknologi. *klø i fingeren* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå