Hans_Henrik Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Så akkurat på Top Gear, Sesong 10, episode 9 (BBC Knowledge), Når 1 av dem skulle prøve og kjøre over ett eple, sto Stig vekk fra kamraet, og hjelmen... jeg synes jeg så litt blondt hår! men varte bare 2-3 sekunder, og fikk ikke tatt det opp, sitter med ett nett som jeg ikke kan laste ned fra (da klikker broren min, som trenger det for starcraft 2, han skal trene til ett-eller-annet mesterskap); kan noen undersøke nærmere? (og screenshot hadde vært fint) også, det er fortsatt ingen som vet hvem the stig er, korrekt? Endret 22. juni 2011 av Hans_Henrik Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 også, det er fortsatt ingen som vet hvem the stig er, korrekt? Feil. Det er mange som vet det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Det har vært flere «The Stigs», og den ene ble nylig byttet ut da han skrev en bok og avslørte seg selv. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Boken ble nok skrevet i etterkant Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Boken ble nok skrevet i etterkant Feil. Ben Collins, som var The Stig fra 2003 til 2010 (sesong 3 til 15) har skrevet på boken siden 2009. Det har lenge gått rykter om hvem som gjemte seg under masken, men ingenting ble bekreftet før problemene rundt boken oppsto og det ble klart at Collins var The Stig. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Men grunnen til at identiteten ble avslørt var at Sunday Times fikk tak i noen dokumenter fra 2003? Hadde dette noe direkte link til boken? Lenke til kommentar
vZ Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Mener også å huske at initialene B.C. ble brukt i en skademelding. Husker dog ikke når det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå