MadMan_X Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 send priv melding hvis du vil joine [MoH] Men of Honor. Info. 1.må kunne bruke mortar. 2.US forces only. 3.Helst spilt det en stund... mvh: Me! Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 glemte: vi rekruterer bare max 6 personer. Lenke til kommentar
Bluben Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hei nerdegutt :o veldig stolt av pcn din men den suger få dg 3.08ghz mohahaha Ja klart jeg er m Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 høyeste er 3.06..... Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Du kan ikke bruke mortar men siden du er min beste venn :smile: skal du få være med 8) Lenke til kommentar
Bluben Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 gå på www.dell.no og se på dimension 8300 for den har nemlig 3,2ghz mohaha Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 juks og fanteri!! ok jeg gir meg...du er nerden! :oops: Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hadde vært litt greit hvis du kunne komme med litt mer info om klanen da. Server? Webside? Forum? Hvor mange medlemmer er dere og hvor god erfaring har resten av klanen fra klanspilling? Hvorfor i alle dager spiller dere bare som allies? Jeg har bare spilt klankamper i MoHAA men siden det er samme greiene går jeg utifra at kamper spilles som begge parter, ikke bare én. Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 vi er yankees og liker ikke nazister, priv klan, har ikke web adresse ikke forum ,server: TnX Enemy Territory 1 2 3... Det er ikke noen pro klan bare noen personer som har lyst å spille enemy territory med andre Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 was? keine nazi?! de som rocker båten da! I alle 2.verdenskrig spill hvor du velger side, er jeg nazi (eller japse i bf1942). Artig å kveste cheezy yanks med kar eller mg42 Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 jeg er hvertfall mot nazisme og rasisme! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Asså, går det an for en klan å kreve å bare få spille Allied på en server? Å spille Allied og å spille Axis går jo ut på to vidt forskjellige ting på hvert brett, noe sånt virka jo total ute på marka spør du meg... :-? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg må bare få det ut: OMG! LOL.... *sigh* Jeg måtte bare riste litt på hodet mitt etc når jeg leste at de bare spiller US forces.. Helt ærlig så er det noe av det latterligste jeg har hørt på en stund Bruke rasime som et argument for å ikke spille som tysker er vel hakket drøyt. Det er et SPILL fra WWII tida Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Ikke se på dette som en pro klan som spiller klan kamper og such, se mer på det som en gruppe mennesker som har lyst til å spille ilag på nettet og ha det gøy.Det med bare allies er for at alle skal få være på samme team jeg kunne godt sagt axis. men hvis jeg ikke har bestemt et team ville alle joine forskjellige teams og spill opplevelsen ville ikke være det samme. ps hvis du vil være med send priv melding. hvis du vil bare klage ikke bry deg å svare på meld. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå