TST Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Finalen i Norges største spillturneringen blir en opplevelse for publikum og deltakere. Les hele saken Lenke til kommentar
FidelC Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Kommer dere til å streame dette slik vi som ikke er tilstede kan se på? Endret 23. juni 2011 av Ansgar_InnleggNO Lenke til kommentar
Nurw Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 ^ det lurer jeg også på. jeg er storfan av gamer men bor i bergen og kan ikke komme meg til oslo (ferie n stuff) så hadde vært kos å få sett det gjennom stream eller lignende Lenke til kommentar
ReWrite Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Så, hvem er disse profesjonelle spillerne? Sist jeg sjekket har vel Norge veldig veldig få profesjonelle spillere.. Dvs at de lever av kun gaming? Alt i alt er Gamers Paradise ett bra iniativ som er utført feil, men det er da min mening Lenke til kommentar
eivi Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 http://www.own3d.tv/live/7631/gamersleague Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå