Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

"Videoformat kan ikke vises" i spill

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis skal game litt online (skytespill). Kjøpte et par nye spill, men begge spilte cs før også, så tenkte jeg sku teste det igjen. Installerte det, fyra opp, alt så bra ut. Men siden jeg har rimelig bra spill-pc nå, så begynte jeg å tukle med video-formatet på spillet. Endte med at når jeg fyrer opp spillet, så vil ikke tv'n vise bildet. Spillet fyrer altså. Prøvde å gå på egenskaper på ikonet, og be den kjøre spillet i 640 x 400 (eller hva det pleier å stå der), 256 farger, kompatibilitetsmodus...... Alt egentlig. Det funker ikke. Avinstallerte det til og med, sletta alle filer, og installerte på nytt.. 3 ganger. Lasta til og med ned en annen utgiver av cs (fra pirate), men samme der også.

Vil spelle det igjen. Tips? Det henger tydeligvis igjen innstillinger på pc'n til det spillet. Eller et eller annet.. Tips bortsett fra å formatere pc'n! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ATI.

Bruker også hdmi til hd-tv. Vurderte å prøve det via vga-kabel, men måtte restarte for å få gjort det. Gadd ikke. Grunnen er at det hender tv'n sier det samme (videoformat kan ikke ...) når jeg fyrer opp pc'n, idet den går inn i windows. Skjer kun ved hdmi.

Tar imot all hjelp jeg kan få. Angrer sykt på at jeg begynte å tukle :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...