uylum Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 pc'n har etter hvert samla mye skrot og byner å bli litt treg. og jeg tenkte å selge den jeg har nå å skaffe meg en ny. men om jeg skal selge denne tenkte jeg det kunne være lurt å reinstalere widows. sist jeg gjorde no lignende var på tg, der var en kar som sa han kunne gjøre det for meg. mener han brukte no program som het ghost eller no. etter han var ferdig var pc'n som ny med de programmene som asus hadde forhonds instalert å greier. er dette no jeg som amatør kan gjøre? hvordan gjør jeg? eller er det lettere å instalere på ntt via usb? og eventuelt hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
maroon Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 pc'n har etter hvert samla mye skrot og byner å bli litt treg. og jeg tenkte å selge den jeg har nå å skaffe meg en ny. men om jeg skal selge denne tenkte jeg det kunne være lurt å reinstalere widows. sist jeg gjorde no lignende var på tg, der var en kar som sa han kunne gjøre det for meg. mener han brukte no program som het ghost eller no. etter han var ferdig var pc'n som ny med de programmene som asus hadde forhonds instalert å greier. er dette no jeg som amatør kan gjøre? hvordan gjør jeg? eller er det lettere å instalere på ntt via usb? og eventuelt hvordan gjør jeg det? Bruk Windows dvd'en, veldig enkelt. Gå inn i bios'en (F2 under oppstart vanligvis) og velg start opp med dvd. Så er det bare og følge veiviseren. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Ingen EEE har vel cd-rom? så må vel bruke en ekstern isåfall. Lenke til kommentar
maroon Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Ingen EEE har vel cd-rom? så må vel bruke en ekstern isåfall. Tenkte ikke! Ja, se på denne Windows USB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå