DoanDavid Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hallo! Som tittelen sier; jeg har planlagt en liten sommertur til Hviterussland, Minsk, i sommer sammen med noen venner, og vi kunne trengt litt hjelp. Jeg har fått med meg at for å kunne reise til Hviterussland så trenger vi en invitasjon som vi får via hotell/reisebyrå, og etter at vi har fått denne "invitasjonen" så kan vi søke om visum via ambassaden i Sverige. Så, det jeg lurer på er om det er noen her som har reist til Hviterussland og har erfaring med hvordan det hele fungerer. Kan dere anbefale noen reisebyråer som kan hjelpe med invitasjon og visum? Er det også mulig å få en liten oversikt over billigste måten å reise til landet på? Altså link til flyselskaper som flyr billig, og hvilken reiserute vi bør ta, osv? Har hørt at mange tar flyet til Vilnius, Litauen, for så å ta tog derfra til Minsk. Spør sikkert om mye her, men dette er første gangen vi reiser til et land som Hviterussland og vi er usikre på hvordan vi skal gå frem med dette. Håper på svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå