Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan får jeg henne til og like/legge merke til meg?

Anbefalte innlegg

hei :)

det er en jente som jeg har truffet på noen ganger ilag med kompiser og jeg har blitt helt forelsket i henne. vi er like gammel men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram for og få henne på date siden vi ikke kjenner hverandre så godt.. så spørsmålet mitt er: hvordan får jeg henne til og like/legge merke til meg?

hadde vært fint med et svar fra noen med egen erfaring på dette.

PS. fanr ikke ut hvilket emne dette gikk under, kom med forslag så skal jeg flytte tråden ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS. fanr ikke ut hvilket emne dette gikk under, kom med forslag så skal jeg flytte tråden ;)

Forum> Samfunn> Samliv og relasjoner

Meneh, bra humor å legge den under "Forbruker" innledningsvis.

Du kan jo begynne med å spa på litt selvtillit - damer liker det, har jeg hørt - og så bare snakker du litt med henne.

Du finner kjapt ut av om hun liker deg eller ei.

Liker hun deg ikke, er det ikke så mye du kan gjøre med mindre du har innstillingen at her skal det bli saker og ting om dere så skal grine begge to.

Lenke til kommentar

Bli drita sammen med henne. Få en kompis til å ha fest hjemme, også inviterer du henne. Hvis du er under 18 kan en gjeng dra til nærmeste badeplass, ta med litt jordbær, brus og annet godt og spørre om hun vil være med. Alt funker, bare tilbring tid med henne. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

hei :)

det er en jente som jeg har truffet på noen ganger ilag med kompiser og jeg har blitt helt forelsket i henne. vi er like gammel men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram for og få henne på date siden vi ikke kjenner hverandre så godt.. så spørsmålet mitt er: hvordan får jeg henne til og like/legge merke til meg?

hadde vært fint med et svar fra noen med egen erfaring på dette.

Sitt ved siden av henne - se gjerne litt "fresh" ut - lytt!!! - hold kjeft, til hun er ferdig - koble så inn dine hviteste tenner - smil - og spør henne etter flere opplysninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...