volvo240turbo Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 hei det er en jente som jeg har truffet på noen ganger ilag med kompiser og jeg har blitt helt forelsket i henne. vi er like gammel men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram for og få henne på date siden vi ikke kjenner hverandre så godt.. så spørsmålet mitt er: hvordan får jeg henne til og like/legge merke til meg? hadde vært fint med et svar fra noen med egen erfaring på dette. PS. fanr ikke ut hvilket emne dette gikk under, kom med forslag så skal jeg flytte tråden Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Av alle de 942316 slike trådene på dette forumet kommer de sjeldent (aldri) frem til noen ulik konklusjon, om noen konklusjon i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 PS. fanr ikke ut hvilket emne dette gikk under, kom med forslag så skal jeg flytte tråden Forum> Samfunn> Samliv og relasjoner Meneh, bra humor å legge den under "Forbruker" innledningsvis. Du kan jo begynne med å spa på litt selvtillit - damer liker det, har jeg hørt - og så bare snakker du litt med henne. Du finner kjapt ut av om hun liker deg eller ei. Liker hun deg ikke, er det ikke så mye du kan gjøre med mindre du har innstillingen at her skal det bli saker og ting om dere så skal grine begge to. Lenke til kommentar
Nebel86 Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Suck it up and be a man! Må du ha råd fra ukjente for å sjekke opp ei jente så vil det uansett bare bli kleint. Tenk på hva en selvsikker mann ville ha gjort Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Bli drita sammen med henne. Få en kompis til å ha fest hjemme, også inviterer du henne. Hvis du er under 18 kan en gjeng dra til nærmeste badeplass, ta med litt jordbær, brus og annet godt og spørre om hun vil være med. Alt funker, bare tilbring tid med henne. Lenke til kommentar
Gyros Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Snakk med henne, det pleier å hjelpe Lenke til kommentar
robinqzt Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) fra Endret 29. juni 2011 av robinqzt Lenke til kommentar
KongKebab Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Selg traktoren og kjøp deg en ordentlig bil. Audi altså. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 hei det er en jente som jeg har truffet på noen ganger ilag med kompiser og jeg har blitt helt forelsket i henne. vi er like gammel men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram for og få henne på date siden vi ikke kjenner hverandre så godt.. så spørsmålet mitt er: hvordan får jeg henne til og like/legge merke til meg? hadde vært fint med et svar fra noen med egen erfaring på dette. PS. fanr ikke ut hvilket emne dette gikk under, kom med forslag så skal jeg flytte tråden Sitt ved siden av henne - se gjerne litt "fresh" ut - lytt!!! - hold kjeft, til hun er ferdig - koble så inn dine hviteste tenner - smil - og spør henne etter flere opplysninger. Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Selg traktoren og kjøp deg en ordentlig bil. Audi altså. X2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå