[-GoMp-] Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 ER det muliig!?! *MeGASkuffa* Hadde bestilt meg MSI GeForce FX 5900 Ultra 256MB hos Komplett, og det sto at det var antatt at de fikk inn kort : 2003-08-05... Nå i kveld fikk jeg bekreftelsesordre eller hva f, og da sto det: Leveringsdato: 2003-08-31!! Skjekka hos komplett.no - og nå er det antatt at de får inn kortene 2003-08-31.. Er det noen der ute som hater meg?!?! *blir sprøøø* Lenke til kommentar
SoW Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 "]Er det noen der ute som hater meg?!?! Ja"]*blir sprøøø* Synd Lenke til kommentar
sim Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Det finnes allerede en kategori for Gledesutbrudd. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Første post etter at det H......s lynet slo ned for 2 ukers siden. Hvorfor meg av alle oslos innbyggere. Flere "ofre her"? Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 "]Er det noen der ute som hater meg?!?! Ja"]*blir sprøøø* Synd Takk pass deg for stupet Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 "] ER det muliig!?! *MeGASkuffa*Hadde bestilt meg MSI GeForce FX 5900 Ultra 256MB hos Komplett, og det sto at det var antatt at de fikk inn kort : 2003-08-05... Nå i kveld fikk jeg bekreftelsesordre eller hva f, og da sto det: Leveringsdato: 2003-08-31!! Skjekka hos komplett.no - og nå er det antatt at de får inn kortene 2003-08-31.. Er det noen der ute som hater meg?!?! *blir sprøøø* Første gang du handler på komplett, skjønner jeg? Det er IKKE første gang det der skjer... En kamerat av meg skulle en gang kjøpe PC-deler til en hel maskin, men etter å ha venta i ti uker på at musa skulle komme inn så blåste han av hele greia... Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 "] ER det muliig!?! *MeGASkuffa*Hadde bestilt meg MSI GeForce FX 5900 Ultra 256MB hos Komplett, og det sto at det var antatt at de fikk inn kort : 2003-08-05... Nå i kveld fikk jeg bekreftelsesordre eller hva f, og da sto det: Leveringsdato: 2003-08-31!! Skjekka hos komplett.no - og nå er det antatt at de får inn kortene 2003-08-31.. Er det noen der ute som hater meg?!?! *blir sprøøø* Første gang du handler på komplett, skjønner jeg? Det er IKKE første gang det der skjer... En kamerat av meg skulle en gang kjøpe PC-deler til en hel maskin, men etter å ha venta i ti uker på at musa skulle komme inn så blåste han av hele greia... Ikke første gang jeg handler der nei Jeg forstår GODT at kameraten din blåste i hele greia- det hadde sikkert jeg også! Jeg har faktisk avbestilt hos Komplett nå (slette ordre vil si å avbestille...?)...og bestilte hos AbsoluttData i natt litt over 12. Når jeg slo på PC'en i dag så hadde jeg fått mail om at pakken var pakket og klar til avsending! :D Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 "] ER det muliig!?! *MeGASkuffa*Hadde bestilt meg MSI GeForce FX 5900 Ultra 256MB hos Komplett, og det sto at det var antatt at de fikk inn kort : 2003-08-05... Nå i kveld fikk jeg bekreftelsesordre eller hva f, og da sto det: Leveringsdato: 2003-08-31!! Skjekka hos komplett.no - og nå er det antatt at de får inn kortene 2003-08-31.. Er det noen der ute som hater meg?!?! *blir sprøøø* Første gang du handler på komplett, skjønner jeg? Det er IKKE første gang det der skjer... En kamerat av meg skulle en gang kjøpe PC-deler til en hel maskin, men etter å ha venta i ti uker på at musa skulle komme inn så blåste han av hele greia... En venn av meg kjøpte seg data etter mitt varme tips om at komplett var raske til å levere, å hyggelige å handele med. Jeg som hadde nettop fått dataen det tok 3 uker å sende... Han bestilte, veta 1mnd, sendte klage. jada, sender om 1 uke vi! det jikk 2mnd, enda en klage, jada sender så snart som mulig det jikk 4mnd, han ringte å avbestilte. Grett sa komplett. å avbestilte pakka 1 mnd etterpå fikk han pakka på døra, men den ble send tilbake. Etter det bestilte han jeg ny data fra komplet, å den kom på 3 dager så nå er han happy igjenn. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Komplett er som regel greie å handle med og har god service, men hender seff at de fucker opp alt.. shit happens med de beste og. : Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Hehe - kanskje et engangstilfelle Canabis? Det kan jo virke som at Komplett varierer veldig da...enten er de HELT ok, eller så er de utrolig treige...vet ikke jeg? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Det er jo selvfølgelig ikke Komplett (eller Norek eller hvem det nå er som gir delene til dem igjen) sin feil at delene blir forsinka noen ganger. Sunt forretningsvett tilsier jo at hvis man kan velge mellom to datoer for ankomst av en vare så velger man den som høres mest gunstig ut for kunden, ergo den tidligste (og så har man et lite forbehold om datoer og liknende nede i hjørnet eller på infosidene ), det er jo ikke noe spesielt galt i det - er jo bare å endre det hvis det skulle gå skeiss. QED. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Det er jo selvfølgelig ikke Komplett (eller Norek eller hvem det nå er som gir delene til dem igjen) sin feil at delene blir forsinka noen ganger. Sunt forretningsvett tilsier jo at hvis man kan velge mellom to datoer for ankomst av en vare så velger man den som høres mest gunstig ut for kunden, ergo den tidligste (og så har man et lite forbehold om datoer og liknende nede i hjørnet eller på infosidene ), det er jo ikke noe spesielt galt i det - er jo bare å endre det hvis det skulle gå skeiss. QED. i agree Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Første post etter at det H......s lynet slo ned for 2 ukers siden. Hvorfor meg av alle oslos innbyggere. Flere "ofre her"? skaff deg spennigsvern, strømmen var borte i 10min her. men en venn som bor like borti her fikk praktisk talt hele huset fucka opp.. to tver, dvd/video/dekoder, pc, alarm, parabol antenne, alle høytalere, mange lyspærer, + antenne ledninga inne i veggen sprang ut flere steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå