Waldemariel Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hei, Leter etter en mulighet å få spilt hvilket som helst Pokemon-spill på Android (HTC Desire HD). Har googlet og finner veldig stor oppmerksomhet rundt Gameboid-appen, men finner ikke den på Marketplace på Android. Finner ekstremt mange emulatorer men de virker veldig dårlige - terningkast 1 o.s.v. Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Er ikke sikker på om jeg muligens har missforstått, men hadde ikke nevneverdige problemer med å finne emulator på android market. https://market.andro...boy&so=1&c=apps Endret 22. juni 2011 av 2ball_ Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Fant det ut! Denne nettsiden som GrandCougar linket til hadde en tutorial/guide. Lenke til kommentar
GrandCougar Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Fant du en emulator altså? Jeg finner heller ikke Gameboid på Market lengre, mulig de har fjernet den.. Hvis du fant den, så good luck & have fun Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Fant du en emulator altså? Jeg finner heller ikke Gameboid på Market lengre, mulig de har fjernet den.. Hvis du fant den, så good luck & have fun Ja. Den eksisterer tydeligvis ikke på Android Market lenger, desverre. Følgte spesifikt denne guiden og fekk ordnet det. Artig å spille litt Pokemon igjen. Alt går veldig smooth og får loadet/savet uten problemer. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. ROMs omfattes av dette forbudet, og to innlegg har som følge av dette blitt fjernet.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå