Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Privatgymnas i Trondheim

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå hadde det seg slik at jeg strøk på eksamen i vår, og kommer derav ikke inn på universitet. Har allerede ordnet leilighet og har planlagt å flytte til høsten uansett. Tenkte da at jeg kunne ta opp VG3 på et privatgymnas. Er det noen som vet av privatgymnas i Trondheim, forruten om Sonans Utdanning? Har selvsagt tenkt å klage på eksamenskarakteren, men trenger en vei å gå, i tilfelle dette ikke skulle lykkes.

Kom gjerne med ideér om hva mulig veier å gå kan være for å komme videre og studere ingeniørfag til neste år. Har nemlig vurdert forkurs til våren også. Men som sagt, kom gjerne med idéer.

- Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo gjøre det bare som privatist. Lese selv med andre ord. Mye billigere også...

Ved å gjøre det som privatist må jeg arbeide på siden av, og får i tillegg ingen stipend og/eller studielån. Var ikke noe jeg hadde tenkt meg.

Lenke til kommentar

Bybroen Videregående høres perfekt ut for deg. Det går an å ta vanlig studiespes (helt år), men de aller fleste tar bare opp enkelte fag. Det er en privat skole, men du har lov til å ta opp enkelte fag og møte opp til timer isteden for å gå et helt år for å få godkjent liksom.

Edit: vanvittig mye billigere enn Sonans, og med konge lærere som følger deg opp hele veien.

Endret av whatev3r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...