Minus Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Tittelen sier vel egentlig det meste. Andre ønsker er lite forbruk, kjørekomfort og pålitelighet. Noen som har gode forslag? Gjerne link til annonser også. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Du vil altså ha en penisforlenger? Det høres ut som du er villig til å kjøpe eldre amerikanere, slik som Corvette eller Mustang. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Noe ala gammelbilen min: Den kom på rett under 100k 1 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Noe ala gammelbilen min: Den kom på rett under 100k Ikke akkurat lite forbruk her. Sats på en tysker, Mercedes c-klasse eller BMW 3 serie (helst diesel for lavt forbruk). Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Noe ala gammelbilen min: Den kom på rett under 100k Ikke akkurat lite forbruk her. Sats på en tysker, Mercedes c-klasse eller BMW 3 serie (helst diesel for lavt forbruk). Kommer litt ann på hva man definerer som lite forbruk... 0,3? Da kan man bare glemme: Tips til bil som klér å være høy og barsk til mellom 50 og 100k Endret 22. juni 2011 av xibriz Lenke til kommentar
Minus Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Ikke noe penisforlenger, nei. Praktisk er det ordet på P som er mest passende. Ikke noen corvette eller mustang, men HiLux eller Pajero er kanskje ikke så dumt. Har kjørt griselav tysker i 3 år nå, og er drittlei.. Vil derfor ha en bil som passer litt røffere utseende. De fleste vanlige biler klér bedre å være lav enn i standardhøyden. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Navara er jo et greit alternativ Finners jo flust av biler der ute, Hilux er jo nevnt det og. Pickup eller SUV? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Vet egentlig ikke, ser fordelen med begge deler. Men så lenge det er hengerfeste er det jo egentlig ett fett vil jeg tro. Kan alltids ordne skaphenger om noe skal fraktes uten å bli vått, eventuelt ha lokk på planet. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Bilen som er skikkelig mann er allerede nevnt, Toyota Hilux. Finnes også med VW merke, med modellnavnet Taro. Disse bilene gjør nærmest alle til skikkelig mann.. Er du ut etter en bil som ikke gjør deg mindre mann så går det an å finne seg en VW Passat Sedan eller Ford Mondeo. Eks: VW Passat Ford Mondeo Personlig hadde jeg kjøpt sistnevnte og satt på noen fine felger Endret 22. juni 2011 av Wisd0m Lenke til kommentar
Minus Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Ja, er nok gode alternativer det der, men synes stv er finere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå