Nimrad Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe meg en ny Head Unit til bilen min (1 eller 2 DIN) og lurer på hvilken jeg skal velge siden jeg har noen ganske spesifikke krav. Jeg skal bruke den så og si kun med iPhone(trenger altså ikke CD). Det jeg ønsker er: - Bluetooth for handsfree-tilkobling - Fargeskjerm med visning av albumbilder fra iPhone - AUX - Viktig: må kunne skille mellom podcast/lydbøker og musikk og må kunne logges internt på iPhonen hvor jeg har kommet i ei lydbok som det gjør ved direkte avspilling fra selve iPhonen. Jeg vet at alle Alpine-spillerne jeg har prøvd kan dette, men alle mine kamerater som har andre merker så blander den inn podcaster blant musikken og starter på ny på alle lydbøker. Og jeg hører mye på lydbøker, så det er essensielt. Jeg vil helst slippe å gå for mye over 2000,- Takk for all hjelp! Endret 21. juni 2011 av Nimrad Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Generelt sett vil jeg anbefale deg Pioneer spillere, men aner ikke hvordan disse er på lydbøker og podcast Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 Vel, problemet er at jeg ikke finner noen som oppfyller alle kravene mine til en OK pris. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 For future reference så ble det Pioneer MVH-8200BT. Kjøpte den brukt for 2500,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå