NiJoh Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Er håpløst forelsket. Vi dreiv på før. Da var hun ikke sammen med han, men det gikk ikke så bra etter at jeg dreit meg ut på en fest. Hva skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Useriøse, «morsomme» ser ut til å ha blitt en trend her i Samlivsforumet. Dette kommer til å bli slått hardere ned på fremover, så med mindre dere vil risikere utestengelse kutter dere ut umiddelbart.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 4 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Hadde det sånn før jeg og. Det jeg gjor var å gjøre mitt beste for å ikke se ho, snakke med ho, lese hva ho skriver på facebook. Så etter 1-2 måneder så var mesteparten av følelsene borte. La tiden gjøre jobben. Edit: Funker også ganske bra å gjøre det Nico sier under meg Endret 22. juni 2011 av VenaTio 1 Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Er håpløst forelsket. Vi dreiv på før. Da var hun ikke sammen med han, men det gikk ikke så bra etter at jeg dreit meg ut på en fest. Hva skal jeg gjøre Finn en ny. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Er håpløst forelsket. Vi dreiv på før. Da var hun ikke sammen med han, men det gikk ikke så bra etter at jeg dreit meg ut på en fest. Hva skal jeg gjøre Finn en ny. eventuelt "ei" om han er hetro! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 eventuelt "ei" om han er hetro! Fullstendig unødvendig kommentar ettersom en og ei benyttes om hverandre for hunkjønn.... Jeg ville nok finne meg noe nytt å se etter i denne sammenhengen TS, det er den beste måten å glemme det fort... Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Enig med Christian. Du har driti deg ut på fest og hun har kjærste allerde. No hope. Sorry. 1 Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Enig med de over, hold deg borte fra henne. Er nok av fisk i havet for å si det sånn:) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå