Omini Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg har nettopp kjøpt meg en ny iPhone 4, men den finner ikke noe nettverk. Jeg har satt inn SIM-kortet, men på Nettverk står det ""Ikke tilgjengelig" og trykker jeg på den kommer det at telefonen ikke er klargjort for SIM. Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 hei. husket de å aktivere sim kortet når du kjøpte det? har du syncet iphonen med itunes? er telefonen kjøpt i utlandet? Lenke til kommentar
Omini Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg kjøpte den fra Netcom på nettet og jeg tror jeg har syncet den med iTunes. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Første gang du tar i bruk telefonen må den aktiveres i iTunes. Sett inn SIM, slå på telefon, tast inn PIN, koble til en datamaskin med siste versjon av iTunes installert. iTunes fullfører aktiveringen, og telefonen er klar til bruk. Tar bare et minutt eller to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå