lofed Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hei prøver å få hjelp her etter at jeg har styrt i flere timer med å få lyd i PCn igjenn. Nå har det seg sånn at all lyd ble borte fra pcn etter at jeg koblet den fra recivern til anlegget. Jeg har prøvd å formatere, resete bios ++ mye annet så nå er jeg helt tom. Nå prøver jeg med realtek men i realtek så er rear audio panel fadet ut, så jeg kan bare trykke på de for front panel (noe jeg ikke har). Jeg har ikke trengt realtek for å få lyd før. Når jeg trykker på lyd ikonet nede i jørnet så står devic som Digital audio (S/PDFI) å fra den får jeg ingen lyd. I "manage audio devices" så står "speakers" som not plugged in. Jeg kan ikke sette den som default heller. Med realtek så fikk jeg "speakers" som default men den grønne jack inngangen vises den grønne 3.5 jack som front. Info om PCn: Windows 7 HK: asus P5E3 cpu: intel core 2 quad Q9300 Takker tusen ganger for all hjelp PS. det er ikke høytalerne det er feil med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå