AnonymDiskusjon Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hei, ja jeg har opplevd å bli forelsket i en jente som jeg ikke tenner på. Det er en ganske god stund siden nå, og jeg har ikke følelser for jenta lenger. Men jeg syns det var ganske interesant og tenke på nå i etterkant. Siden det er ikke en stor hemmelighet at spesielt(kun gutter?) gutter kan bli forelsket i utseende til jenta og ikke personligheten. Men det betyr vel at forelskelser jeg hadde på en måte var mer ekte, siden i lengden så er det jo personligheten som teller ? Ellers lurer jeg på om andre har opplevd og bli forelsket i personer som de ikke tenner på ? Spesielt til dere gutter, siden jeg syns det var en veldig rar forelskelse. Postet av anonym: b65ad17a472e8c87ebb11eedd3d8dea6 2 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Sikkert mulig det. Aldri opplevd det selv. Har som regel ubevisste krav i hodet mitt, og brytes noen av de er det back off. Eks. har jeg opplevd en jente som ikke vasket hendene etter hun hadde vært på do. Selv om vi hadde holdt på en stund og jeg var glad i hun mistet jeg all lyst til noe videre, og måtte bare kutte ut. Og en jente som ikke luktet godt nedentil gjorde også at jeg mistet all lyst til videre dating. Ser på en jente som "et hele", og er det en ting som ikke er bra, er ingenting bra. Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) joda. har opplevd noe av det samme for mange år siden. skikkelig rå forelska men tanken på sex var bare ikke der på en måte. og dette var i tenåra da alt som kan krype og gå er en turn on =P jenta så veldig bra ut også for all del. Saken er vel i mitt tilfelle at jeg hadde kjent henne siden 3 klasse på barneskolen eller noe slikt og vi var veldig gode venner. Jeg tror muligens jeg vil beskrive henne som en slags soulmate....har ikke sett henne på mange mange år, og savnet er der ennå. Endret 21. juni 2011 av Nerdrage Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Sikkert mulig det. Aldri opplevd det selv. Har som regel ubevisste krav i hodet mitt, og brytes noen av de er det back off. Eks. har jeg opplevd en jente som ikke vasket hendene etter hun hadde vært på do. Selv om vi hadde holdt på en stund og jeg var glad i hun mistet jeg all lyst til noe videre, og måtte bare kutte ut. Og en jente som ikke luktet godt nedentil gjorde også at jeg mistet all lyst til videre dating. Ser på en jente som "et hele", og er det en ting som ikke er bra, er ingenting bra. Litt OT, men; Dette er jo ting som enkelt kan gjøres noe med, endre hygienen. Kunne forstått det hvis det gjaldt andre ting. Hvis du gir opp på grunn av slike småting, skal en vel lete lenge før en finner noen som oppfyller alle krav. Når det gjelder det å bli forelsket uten å være tiltrukket rent fysisk, tror jeg absolutt det er mulig. Jeg har ikke opplevd det selv, men ser at det er godt mulig. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Når jeg er skikkelig forelska tenker jeg ikke på å ha sex med jenta, men å kunne holde rundt henne og "beskytte henne" osv 4 Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Beskytte henne fra hva? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg vil nå si man kan bli betatt av utseende, men ikke forelsket i det. Forelsket blir man når det er noe med personligheten man forelsker seg i. Mener nå jeg da. Lenke til kommentar
tickinghd Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Kanskje trådstarter forvekslet vennskap og forelskelse og derfor ikke tente så veldig. Det virker ikke unaturlig, og det sikkert noe som kan skje med alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå