Fenixen Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hei Den nye Sandybridge maskinene fra ASRock er på vei til norge og jeg lurer på om det er noe som kan konkurrere på ytelse og størrelse? skader ikke å spare noen kroner heller. lenke til multicom Selvbygg var oppe til vurdering, men de fleste kabinettene er store som receivere, noe jeg ikke trenger mer av i stuen Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Jeg skulle til å bestille Asrock Nettop 100HT (versjonen uten Blu-ray), og bytte ut HDD med en SSD-disk. Men sandy bridge frister virkelig! Men pga pris har jeg ikke råd til SSD på 252B. Svært usikker på om jeg nå burde gå for: 1. Core 100 HT med SSD-disk eller 2 CoreHT 252B, uten SSD Har absolutt ikke behov for Blu-ray heller, noe 252B har... Endret 27. juni 2011 av StaBBer Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 har hatt 252B en uke nå... * Nærmest lydløs.. * Steinbra ytelse, ved avspilling av blu-ray isoer ligger den på 10-20% cpu bruk på 2 av 4 kjerner stort sett når jeg har kikka.. * Støtte for bitstreaming av DTS-HD master audio (har ikke fått fikset dette i XMBC ennå, men funker i andre program) løp og kjøp Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 CoreHT 252 kan nå konfigureres. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Dyrt for en medie-avspillingsboks, synes jeg. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 @fenixen fint å høre at du er så fornøyd! det er så mange alternativer der ute at jeg blir kvalm! er det plass til f.eks. en hdd til inn i 252B? leser at der er en greie på den som gjør USB 3.0 enda kjappere? så kjapt at man kan spille av video fra extern uten prob? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 med usb 3.0 kan du selvsagt spille av video fra ekstern uten problemer, usb 3.0 er jo mye kjappere enn gigabit nettverk. Det er uansett ingen videoer som bruker mer båndbredde enn usb 2.0 har kapasitet for heller.. Ja det er plass til en extra 2,5" hdd i maskinen Veldig grundig test her som favoriserer vision pga bedre grafikkort. http://www.techspot.com/review/421-asrock-coreht-htpc/page13.html Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 med usb 3.0 kan du selvsagt spille av video fra ekstern uten problemer, usb 3.0 er jo mye kjappere enn gigabit nettverk. Det er uansett ingen videoer som bruker mer båndbredde enn usb 2.0 har kapasitet for heller.. Ja det er plass til en extra 2,5" hdd i maskinen Veldig grundig test her som favoriserer vision pga bedre grafikkort. http://www.techspot.com/review/421-asrock-coreht-htpc/page13.html Ah, sjef! Takkskarruha! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Multicom har nå også fått inn 231D og 231B. For de som ikke trenger Blu-ray eller den kraftige prosessoren som er i 252B. Til en lavere pris selvsagt. Endret 12. august 2011 av StaBBer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå