G27 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 I dag fikk jeg den gledelige nyheten om at jeg hadde strøket på automatiseringseksamen. Jeg har en kopi av eksamen min som jeg har vist et par personer som jobber med automasjon, og ingen kan skjønne hvorfor jeg har fått stryk. Jeg var 100% sikker på at jeg skulle stå, så det kom som et slag av den harde sorten. (VG3 eksamen det er snakk om) - Hvordan klager jeg? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Er du interessert i å poste den her? Jeg jobber til daglig med automasjon av det avanserte slaget, så jeg er litt nysgjerrig på hva som læres bort og vektlegges på skolene. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Ja, det hadde vært interessant å se på besvarelsen din. Du klager forøvrig ved å bare sende en skriftelig klage til skolen, eller eksamenskontoret. Du trenger ikke å begrunne klagen. Endret 22. juni 2011 av Vegpeg Lenke til kommentar
dnnl Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg tok selv eksamen for 1 år siden, poster du den her kan jeg prøve å se hvorfor du har fått stryk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå