Gavekort Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Endelig har jeg reist hjem fra Andøya i Nordland, så jeg slipper å bo i kalde nord. Nå er jeg hjemme i Stavanger med sommerferie i 3 hele måneder! Så flytter jeg til Wales, noe som skal bli svært spennende! Livet er herlig! Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Ah, høres fantastisk ut! Jeg har selv veldig lyst til å studere i Storbritannia, men er ikke sikkert på om jeg vil klare utgiftene som følger med... (100 000 i skolepenger per år ser jo ut til å være normen) Bare for å være veldig direkte/pågående/frekk ( ), hvordan tenker du å løse pengeproblemet? Hvor mye får man egentlig dekket? Er det billigere i Wales? (Jada, jeg snur din glede til frustrasjon, beklager, jeg hadde virkelig satt pris på svar. ( Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg forstår absolutt hvorfor mange spør om dette. Mange at universitetene i Storbritannia er støttet av Lånekassen, så den eneste nedturen er et pittelitt større studielån enn norske studenter. Det koster 84 000 NOK per år, men det meste blir som sagt dekket av Lånekassen. Stipendet lever jeg faktisk bedre på i Storbritannia, da levekostnader er dramatisk lavere. Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Bare pass på at du klarer å betale ned lånet i god tid, ikke bruk 20 år på det. Stakkars meg som ser for meg 5 år på uni Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Selvsagt! Men lånet mitt blir ikke så veldig mye større enn norske studenter sitt! Heldige meg som ser for meg 5 år på uni! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Alt ser lyst ut, men jeg har en dårlig nyhet til deg 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå