Gå til innhold

Nytt headsett til gaming - 1000-1500kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er du ute etter?

Jeg/vi må vite hvor stort det skal være (Type store klokker eller bare ørepropper). Hvilket lydbilde du liker(Mye punch, eller bare veldig klart og "rett" lydbilde).

Hva skal de brukes til?

Endret av HtotheE
Lenke til kommentar

G35/G930 er ikke noen gode headsett for noenting. De er kanskje ment for gaming, men de er ikke brukbare, og den såkalte surround effekten gjør ikke stort mere en å dempe lyden. Headsettet er tungt og klamt å ha på, og det kjenne ut som man har dotter i ørene etter en liten stund. Om du er ute etter å høre folk i spill vil jeg anbefale Steelseries 5Hv2 på tross av at kvaliteten ikke er den beste. Om noe blir ødelagt er det bare å sende det inn.

Lenke til kommentar

Om du i tillegg skal høre mye på musikk og/eller se filmer og serier, er som oftest disse gamingheadsettene veldig dårlige. Jeg ville bare kjøpt et slikt headset om jeg gamet veldig mye, der jeg også trengte en god mic. Bruker du mic bare occasionally ville jeg heller kjøpt et skikkelig headset supplert med en løs mic.

Selve lyden i gamingheadset er bare god der man trenger å gjenkjenne hvor lyden kommer ifra. Jeg kan forsåvidt tenke meg at BC2 er et slikt spill, ettersom det kan være viktig å lokalisere en del hendelser.

Tenkt deg godt om før du bruker en liten formue på et gamingheadset. Du får mye mer for pengene i et "vanlig" headset.

Endret av HtotheE
Lenke til kommentar

Beyerdynamic Dt 770 pro

Du kommer aldri til engang tenke på å bruke "normale" og "billige" headset igjen om du kjøper Dt 770 pro.

Brukt DT770 pro til gaming med ekstra mic (zalman ZM-mic1) i over 1 år . Fungerer strålende.

Headsettet har ikke tegn til slitasje i justerbare ledd som alltid har gått istykker på "gaming" (aka billig plast) headsettene jeg har hatt.

Anbefaler forøvrig lydkort i asus xonar serien, d2x eller essence stx

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...