FordPower Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg kjøpte meg idag Colin McRae Rally 3 for pc, og er mektig inponert over spillet, men det var jo et he....... å kjøre med tastaturet :x Så nå har jeg bestemt meg for å anskaffe meg ratt & pedaler for pc, og jeg vet at mange av dere her på forumet har det, så jeg vil ha noen anbefalinger som kan hjelpe meg i å velge hva jeg skal kjøpe.... Jeg vil ha et ratt som er behagelig å holde i, ikke noe hard plastikk, og det burde være stødig og på størrelse med et ekte bilratt. Gir-spake hadde vært fint! (uten clutch da...) Prisen burde ikke være mer en 500-1000 kr... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Ingen over ingen ved siden... Logitech MOMO Racing Force des,OUT! Lenke til kommentar
FordPower Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 men den er vel ikke utgitt enda? Finner den ingen steder skjønner du. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Joda, den er utgitt, men den er også utsolgt, utrolig populært ratt. Jeg har prøvd mange ratt og til slutt fikk jeg dette (i går), kjempefornøyd. Komplett, ps data er utsolgt, vet ikke om www.multicom.no er det, hva med www.mpx.no ? Du får nesten sjekke... des,OUT! Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Ingen over ingen ved siden... Nuhvel.. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Nå ble jeg nysgjerrig, hva ville du gått for da? ActLabs sitt system er kanskje i nærheten.. ? Hold deg unna Thrustmaster i allefall, ikke annet enn trøbbel (les: Force Feedback rattene) des,OUT! Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg ville gått for MOMO Force.. Trodde du visste det fra den forrige posten.. Ja, det er vanskelig å få tak i, men allikevel. "ingen over, ingen ved siden" er jeg ikke enig i. Og så har en visst noen spesialmerker som koster masse og som sikkert er bedre enn "vanlige" ratt. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 MOMO Racing oppfyller alt du "krever" (sekvensiell girspak), og er et gjennomført godt ratt. Burde ikke være mye å lure på, gjelder bare å finne et sted som har det inne. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Trodde du visste det fra den forrige posten.. Ah, la ikke to og to sammen, noe så flaut... :oops: Men har du kikket på ActLabs sitt utstyr da? Må bestilles rett fra ActLabs, men der får du med clutch og H gir, kult... Nevnte kompis kjøpte dette og er storfornøyd... Bygge racerbil, sette inn 3 19" lcd skjermer, MOMO Ratt og sete, 7.1 surround, hydraulisk "løftesystem" og F1 Challenge '99-'02... des,OUT! Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 FordPower Har lest en del reviews og forumer og konkluderte med at MOMO Force er best av de to. Synes denne review'en summerer det andre brukere sier som har prøvd eller har begge. http://www.athlonxp.com/modules.php?op=mod...omo_wheels.html Desdichado Jepp.. høres ut som en bra plan.. men jeg ville gått for prosjetor Har en tre-rørs prosjektor jeg skal kople opp så snart jeg får plassen. Hadde den oppkoplet før i den forrige leiligheten og det var rått. Fikk ikke prøvd den noe særlig før vi flyttet, men fikk kjørt litt Mafia med Formula Force GP og surround lyd Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Fordømt irriterende at MOMO Force er gått ut, skulle gjerne hatt aluminiumshendlene (og pedalene). Ser forresten at Logitech har fjernet MOMO Force fra alle web sidene untatt den amerikanske, det betyr vel at den enda er til salgs over der. Lenke til kommentar
havkol Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Noen som vet om MOMO Force Racing fungerer med PS2? Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Bruker Microsoft sitt Preciscion(hvordan det staves er ikke greit å si) ratt. Det har ikke force feedback, men det synes jeg bare er bra. Synes ikke forcen gir en virkelighetsnær følelse. Gass/Bremsepedal følger med. Har bare gode erfaringer med kvalitet/kompabilitet osv. Fins nok bedre ratt/pedaler der ute, men dette begynner etterhvert og bli svært billig. Tre-Fire hundrelapper er ikke dyrt. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Ingen over ingen ved siden... Logitech MOMO Racing Force des,OUT! Helt feil. Speedster 2 er best. Det er et ratt, som er ganske gammelt, men sånn realisme har jeg aldri funnet noe annet sted. Det er et PS2-ratt, men det er bare å kjøpe en billig gizmo fra Claes Ohlson, også er det PC-ratt. Har kjørt med det hele tiden i de siste tre åra, så siden det er så gammelt så får du det grisebillig. Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Synes ikke forcen gir en virkelighetsnær følelse. Gass/Bremsepedal følger med. Jeg kjører mest F1 (eller GTR2002) og da er det vanskelig å kjøre uten FF hvis en skal kjenne når dekkene begynner å slippe. Små marginer. Hvis en kjører NFS f.eks så vil ikke FF være så avgjørende. Lenke til kommentar
SoundBuilder Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 http://www.act-labs.com/Products/racingcombo.htm Lenke til kommentar
Ed_Solheim Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 http://www.psxshop.nl/enter.asp?Show=Categ...ewCategoryID=5& PSXshop i Nederland selger også Act-labs ratt.... Selv går jeg rundt å drømmer om dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå