screenman Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Drakk nettopp noen slurper frokost juice. Den smakte helt forferdelig, og jeg sjekket datoen på juicen, som jo selvsagt var datet til best før i Mars Ble så ganske kvalm og kan kjenne at den presser på for å komme opp igjen Noen som eventuelt vet hva jeg kan spise eller drikke for å få bort kvalmen fra den gamle juicen og hindre at den kommer opp igjen? Hvor lenge tror dere denne kvalmen vil vare? Som sagt så tok jeg uansett bare noen slurper juice. Kanskje 0,1 dl tilsammen ca :| Takker for svar Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Cola og annen brus får vekk det meste av vond smak i munnen og halsen. Endret 21. juni 2011 av Benny Lenke til kommentar
screenman Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Cola og annen brus får vekk det meste av vond smak i munnen og halsen. Dessverre så har jeg ikke brus, men jeg har vann jeg drikker og litt yoghurt Akkurat nå så er ikke smaken problemet, men kvalmen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Melk pleier og hjelpe her når jeg er kvalm. 1 Lenke til kommentar
screenman Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Melk pleier og hjelpe her når jeg er kvalm. Takker for tipset Noen som vet når denne kvalmen og "følelsen" av at den presser på for å komme opp igjen burde forsvinne? Har nå gått 4 timer og det er ganske irriterende Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Drakk 7 år gammel Pepsi max og spiste kjeks fra 2003, begge deler smakte høgg. Men jeg er fortsatt i live. Spist mye annet som er gått ut på data,smaker det høgg er det jo bare å kaste =) Lenke til kommentar
javanuben Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvis du sitter og tenker på den, så forsvinner den aldri! Lenke til kommentar
LFL Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvis du bare sippet litt juice vil jeg tro at den kvalmen du kjenner nå etter 4 timer er en form for placeboeffekt egentlig. Lenke til kommentar
screenman Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Hvis du bare sippet litt juice vil jeg tro at den kvalmen du kjenner nå etter 4 timer er en form for placeboeffekt egentlig. Forstod egentlig ikke helt hva du mente med "en form for placeboeffekt" Kan du forklare litt nærmere? Har nå gått over 5 timer. Har spist over 1 liter yoghurt, i håp om at det skulle gjøre det bedre. Men desverre ikke så store forbredringer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Placeboeffekt; du innbiller deg (underbevisst) at du har vondt i magen fordi du vet at juicen var dårlig. Lenke til kommentar
LFL Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 http://no.wikipedia.org/wiki/Placeboeffekt Lenke til kommentar
screenman Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Skjønner Nå er heldigvis juicen borte, men har nå et annet Har jeg jævlig klump i halsen kjennes det ut som, og hver gang jeg svelger bryter jeg meg nesten Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hovudet ditt spelar deg eit triks. Eventuelt er du ein liten smule forkjøla. Lenke til kommentar
screenman Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Hodet mitt spiller meg et triks ved på magisk vis sette en klump i halsen min? Tviler Forskjølet er jeg ikke, btw Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Placeboeffekt; du innbiller deg (underbevisst) at du har vondt i magen fordi du vet at juicen var dårlig. Det heter Noceboeffekt. Og det er det som plager Screenman... Endret 22. juni 2011 av Heradon Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Hodet mitt spiller meg et triks ved på magisk vis sette en klump i halsen min? Tviler Forskjølet er jeg ikke, btw Då går du til legen. Du treng ikkje vera forkjølt for å få klump i halsen. Det kan vera ein staretn på ein forkjølelse, eller ein mild variant. Endret 22. juni 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå