Gå til innhold

Pris på brukt HTC Desire?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den originale Desire er totalt sett verdens beste telefon, i alle fall frem til og med iPhone4, da er både design, kvalitet, funksjonalitet og brukervennlighet tatt i betraktning. Den er også veldig populær. En brukt Desire må man vite alderen på for å prissette. Men 1500, som en foreslo i en annen topic her, det er skampris. Er den f.eks. ett år og i god-som-ny-stand, så er 2000 minimum av det du bør forvente.

Lenke til kommentar

Hei!

1. Hva er en OK pris på en pent/OK brukt HTC Desire i Juni 2011?

2. Kan alle Desire telefoner rootes?

Takk for svar!

1. MINIMUM 2500kr for min (pent brukt, og versjonen med AMOLED)

2. Ja, og det enkleste er vel med unrevoked men når den tid kommer så er det bare å ta en titt inne på XDA

Lenke til kommentar

Siden oppfølgeren, Desire S, ligger på 3000 nå bør vel 2000 for en pent brukt Desire være er grei pris. Noe mer enn det kan jeg ikke se for meg at noen er villig til å betale, gitt at de faktisk har noen som helst kunnskap om prisnivået på dagens telefoner.

Lenke til kommentar

Klart operatørlås er negativt. Men dette kan du vanligvis åpne enkelt før du selger den, i alle fall hvis det er Telenor eller Djuice, da får du koden gratis fra kundeservice.

Jeg trenger hjelp til å KJØPE, ikke selge :) - Jeg vil vite om jeg kan fjerne operatørlåsen om jeg kjøper en telenorlåst telefon? (Jeg har netcom)

Lenke til kommentar

1. Hvordan vet jeg om den er AMOLED eller LCD?

2. Har det noe å si om telefonen er operatørlåst, eller er det lett å komme seg rundt?

Om du har amoled eller lcd kan du finne ut med et forstørrelsesglass, evt legge en dråpe vann på skjermen (samme prinispp med forstørrelsen der). Du ser da pikslene tydelig dersom du har hvit bakgunn på telefonen. Referansebilder på de to forskjellige finner du her: http://www.dilemmator.com/amoled-vs-slcd.htm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...