Samcki Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Fantastisk. NFF hadde ikke inntrykk av at TV2 ville klart å matche budet fra Canal+. http://e24.no/media/tv-2-ville-by-500-millioner-mer-enn-canal-plus/20072727 Har NFF aldri vært i forhandlinger før? Man går aldri ut som budgiver med det høyeste man er villig til å gi. Hei NFF! Vi kan maks by 1,8mrd, men starter på 700mill, slik at vi kan forhandle litt. TV2 troller, typpisk å gå ut med en sånn "nyhet" når de føler seg snurt. Jeg kan godt publisere at "jeg" betaler 2mrd for rettighetene, og går til media med dette. De er rett å slett for sent ute med budet sitt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 De fikk aldri gi bud, ettersom Canal+ og NFF laget en avtale på bakrommet før noen andre medier var informert. Jeg tror ikke TV2 troller, og jeg tror heller ikke Canal+ ville betalt mindre i en eventuell budrunde med TV2. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 De fikk aldri gi bud, ettersom Canal+ og NFF laget en avtale på bakrommet før noen andre medier var informert. Jeg tror ikke TV2 troller, og jeg tror heller ikke Canal+ ville betalt mindre i en eventuell budrunde med TV2. TV2 var i samtaler med NFF før budet kom og ga absolutt ingen inntrykk for at de kom til å smelle inn et så stort bud. Spekulasjoner om andre bud i ettertid blir desverre mye synsing. Dog en anbudsrunde burde vært tilstede, dog så er jeg også fornøyd med Canal+, da de virkelig kan sportssendinger. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Tror du ikke TV2 er god for 1,4 mrd? Ta deg en bolle. Uten TV2 hadde Tippeligaen nesten ikke hatt seere, og de har gjort sinnsykt mye for norsk fotball. All ære til TV2. Bare se hvordan NRK holder på i cup sendingene. Latterlig opplegg. Syns også TV2 har gjort en bedre jobb en C+ på PL satsingen. Ser ingen argumenter for at C+ skal gjøre det bedre enn TV2 i TL. For å ta noe annet som godt kan hende skjer med denne avtalen er synkende tilskuer tall. Det er utrolig mye gratis reklame for klubbene for TV2, da de reklamer i alle mulige tider på dagen om kampene som går, og derfor får folk vite når det går. En "normal" tilskuer trenger dette for å få med seg kampene, for de fleste gangene er det ganske spontant at folk kommer. For å ta et eksempel: på onsdag i cupen ringte jeg til noen kamerater og hørte om de var med på stadion, og ingen viste at det var kamp pga. NRK sin dårlige markedsføring og lite info generelt. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Har jeg sagt noe om de er gode for det eller ikke? Sier bare det kun blir spekulasjoner når sånne summer dukker opp i ettertid. Davy og co ødelegger norsk fotball, syns det er bra med miljøskifte. TV2 har gjort sitt for norsk fotball, sant det, men syns og tiden er inne for å ta neste steg. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Også blir tippeligaen redusert til 12 lag som det diskuteres heftig om for tiden. hva skjer da? Alle kamper går på betal TV. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Redusert til tolv lag?? Men, samtidig er det mindre innteressant for sponsorer, fordi færre ser navnene til sponsorene. Så jeg regner med vinningen går opp i spinningen. Sponsorpengene går kanskje litt ned. Men tv-inntektene går opp. Ville jo gått mer opp på 1.4 milliarder. Får nå se hva som skjer med de to siste kampene da. Og så regner jeg med TV2 beholder fotballxtra, blir jo en del eksponering der, hvis ikke de rettighetene var i en avtalen da. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Det er veldig synd synes jeg. At Canal+ skal ta over. Tv2 har vært den klart beste fotballkanalen uansett liga. Altså både tippe og PL. Som dere sier har NRK sendingene vært tragiske. Dog også Max sine. Tv2 er klart den beste fotballkanalen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå