Gå til innhold

Se over gaming setup. Kraftigt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker fint den ja.

Får vell berre få det gjort, ellers blir det aldri gjort.

Minnebrikkene du har valgt nå har store kjøleribber som vil kræsje med NH-C14 om du bruker vifta under.

Er vell samme minnebrikker eg har hatt gjennom heile tråden. Hvilke ville du valgt ilag med NH-C14 eller eventuelt ein annen cpu kjøler.

når du skal bruke så jævlig mye penger på en pc, hvorfor ikke kjøpe blu-ray?

har ps3, eg kommer aldri til å brenne noe.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Så ikke før nå. Kjøp XMS3

Det er det som står i vedlegge mitt det, er det ikkje?

http://www.dustinhome.no/pd_5010543802.aspx?

tror han mener disse http://www.dustinhome.no/pd_5010485739.aspx

problemet me dei er at alt annet er på lager. kan eventuelt da dei fra komplett da eg skal ha sjermer og stativ derfra.

EDIT: har dem jo ikkje på komplett heller..

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

jaja, da er det gjort, får håpe det går bra :)

Har ein stygg følelse av at eit eller annet kommer til å faile, er ikkje kvar dag eg bruker so mye penger.

så du fikk bestilt gratulere. sjeldent det går galt. bare vær obs på du unngår ting som gir mye statist elektrisitet!:p

Lenke til kommentar

Flott å se at du trappet ned på hovedkortet, det var en lur avgjørelse. Ellers blir det spennende å se hvor god kjølingen blir med sideviften til kabinettet så høyt opp på sidepanelet med en vertikal cpukjøler. Bare for å være kjip kunne du spart ytterligere 400 kroner på å velge to samsung spinpoint 1tb hddisker. Også er jo 1200w overkill, corsair ax 850w kan kjøre 6990+6970 trifire.

Håper du blir fornøyd iallfall, husk bilder når du er ferdig =)

Lenke til kommentar

Kunne nok spart mye penger på alt :)

i7 nødvendigt? Kommer til å gjere litt video redigering , men so masse at det er verdt det, sikkert ikkje :)

men men, no berre gleder eg meg til å få alt på plass, skal komme bilde, men først må eg ha nytt bort, har ikkje mulighet til å feste sjerm feste på det bordet eg har akkuratt no.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

jaja, da er det gjort, får håpe det går bra :)

Har ein stygg følelse av at eit eller annet kommer til å faile, er ikkje kvar dag eg bruker so mye penger.

så du fikk bestilt gratulere. sjeldent det går galt. bare vær obs på du unngår ting som gir mye statist elektrisitet!:p

ja, tok nå med antistatband, er vell berre til å feste den i kabinette eller?

Lenke til kommentar

Jepp, men kan vere lurt å lade ut også ved å ta på ei metall plate, vask eller liknande før du startar.

Ok, takk for tipset

Lenke til kommentar

Jepp, men kan vere lurt å lade ut også ved å ta på ei metall plate, vask eller liknande før du startar.

Ok, takk for tipset

men med antistatiskbånd så skal det mye til at du kortslutter noe. det skal mye til nesten altid:P viss du vill være ekstra forsiktig ta på deg sko. issolere mot marka. foreksempel viss du har teppe. men det er ikke nødvendig viss du bruker båndet

Og lykke til:) det er nå det gøye starter og montere :) montere min egen data i morgen :) så lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...