haarod Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Jeg har i det siste prøvd meg på conkeror, men jeg får ikke historien til å fungere. Jeg har lagt til det som står i www.conkeror.org/History i conkerorrc-filen min, men det fungerer likevel ikke. Jeg vet at deler av skriptet fungerer, som f.eks. auto-klikk ved bruk av hints. Historie-delen er den eneste jeg har lagt til selv så det er jo ikke umulig at feilen ligger der. Jeg har prøvd og restarte både conkeror og PC, og .conkerorrc lastes inn, men historie-delen fungerer ikke. Legger ved skriptet. EDIT: Skript er lagt til. Det som er relevant står nederst. Jeg tror ikke det er noen feil i skriptet, men jeg får det ikke til å fungere. Er det noen keybindings jeg må vite om for å kunne bruke history? conkerorrc.txt Endret 22. juni 2011 av haarod Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Ser man det. Det er nå lagt til Lenke til kommentar
haarod Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg la nettopp merke til at skriptet lagres som C-kildekode og at jeg må legge til .js for at det skal algres som JavaScript. Men da lastes det kanskje ikke inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå